۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
کد خبر: 298727

علي عليپورمهاجم جوان پرسپوليس اميدواراست كه دربازي با پديده گل پيروزي تيمش را به ثمربرساند. عليپوربا انگيزه فراوان به اين بازي مي نگرد...

عليپور: دوست دارم گل به پديده را من بزنم

به گزارش قدس آنلاين، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من و تمام بازیکنان پرسپولیس هم قسم شده ایم تمام تلاش خود را به کار گیریم تا پرسپولیس بتواند بعد از سال ها قهرمان شود.

علی علیپور در خصوص آخرین وضعیت سرخپوشان اظهار داشت: در حال حاضر تیم در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد. ما در این مدت تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و فکر می کنم با توجه به اردو و بازی های تدارکاتی خوبی که انجام دادیم با آمادگی صددرصد به مصاف پدیده خواهیم رفت. 

وی ادامه داد: به نظرم اردوی ترکیه و سه بازی دوستانه ای که آنجا برگزار کردیم بسیار برای تیم ما مفید بود و با شرایط موجود فکر می کنم بتوانیم با هماهنگی خوبی رقابت های لیگ را آغاز کنیم. خوشبختانه در بازی اول در خانه بازی خواهیم کرد و می توانیم استارت قدرتمندی در رقابت های لیگ بزنیم. 

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه در بازی های تدارکاتی توانسته گل های خوبی را به ثمر برساند، گفت: این از لطف خداست که توانسته ام در بازی های تدارکاتی برای تیم محبوبم گلزنی کنم. امیدوارم بتوانم همین روند را در رقابت های لیگ هم ادامه دهم. برای من مهمتر از گلزنی موفقیت تیم است و تمام تلاشم را انجام خواهم داد تا امسال پرسپولیس بتواند در قالب یک مدعی در لیگ ظاهر شود. 

وی در خصوص اینکه آیا به آقای گلی هم فکر می کند یا نه، تصریح کرد: برای من مهمتر از هر موضوع ابتدا موفقیت تیم و کسب سه امتیاز از بازی اول مقابل پدیده است و بعد خوشحال تر می شوم این سه امتیاز با گلزنی من هم همراه باشد. اما چیزی که مهم هست این است که حتما من هم دوست دارم که تعداد گل هایم را امسال بالا ببرم. 

علیپور در پایان درباره اینکه خیلی ها امسال به پرسپولیس برای قهرمانی امید ندارند، خاطرنشان کرد: من و تمام بازیکنان پرسپولیس هم قسم شده ایم تمام تلاش خود را به کار گیریم تا پرسپولیس بتواند بعد از سال ها قهرمان شود. برانکو مربی بسیار بزرگ و کاربلدی است و می داند چطور تیم را برای پیروزی در هر بازی به میدان بفرستد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.