قدس ‌آنلاین:ظهر امروز با تلاش مستمر ۳۰ آتش نشان آتش سوزی در یک مجموعه اقامتی دو طبقه در مشهد مهار شد

مهار آتش سوزی در یک مجموعه اقامتی دو طبقه در مشهد

به گزارش قدس آنلاین ، با مشاهده دود و زبانه كشيدن شعله هاي آتش از شیروانی یک مجموعه اقامتی دو طبقه ( فاقد تابلو ) واقع در خیابان نوغان حوالی فلکه طبرسی ، مقارن ساعت 12:34 دقیقه ظهر امروز هفتم مرداد توسط پرسنل و اعلام آن به سامانه 125 ، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله 30 آتش نشان از 4 ایستگاه را به همراه 8 دستگاه خودرو اطفاء حریق به محل حادثه اعزام نمود .
سرپرست ایستگاه 2 و 24 سازمان آتش نشانی مشهد که خود در محل حادثه حضور داشت و در معیت دیگر مسئولین عملیاتی از نزدیک عملیات آتش نشانان را سرپرستی می نمود ، در تشریح جزئیات این حریق گفت : کانون آتش سوزی شیروانی این مجموعه اقامتی دارای 40 سوئیت با مساحت تقریبی 200 متر مربع بود ، که با توجه به سازه چوبی سقف ها و قابل اشتعال بودن آن آتش به سرعت به همه قسمت های شیروانی سرایت کرد .
"احمد مرندی" افزود : شعله های آتش نیز به داخل مجموعه در حال سرایت بود ، که این امر باعث بروز دود سنگین در این مجموعه و مجموعه اقامتی ضلع مقابل آن شد .
 وی ادامه داد : گروه های اعزامی به محل حادثه بی درنگ به 2 گروه تقسیم شده و یک گروه نسبت به اطفاء حریق و گروه دوم نیز به انتقال زائرین به بیرون از مجموعه و همچنین عملیات تهویه دود از محیط اقدام نمودند .
وی نیز خاطرنشان کرد : نیروهای اعزامی به طور تقریبی نزدیک به 30 زائر از مجموعه اقامتی مزبور و نزدیک به 50 تن زائر دیگر از مجموعه اقامتی ضلع مقابل حادثه را که در طبقات گرفتار شده بودند را به محل امن منتقل نمودند .
سرپرست ایستگاه های 2 و 24 سازمان آتش نشانی مشهد در ادامه سخنانش افزود : پس از اطفاء حریق در کمترین زمان ممکن آتش نشانان همچنان در محل مستقر هستند تا ضمن بررسي، جستجو و لکه گيري از برگشت حریق احتمالی در محل حادثه اطمینان حاصل نمایند .
مرندی با بیان اینکه علت وقوع حادثه در دست بررسی کارشناسی است ادامه داد : این حادثه خوشبختانه تلفات و خسارات جانی نداشت و تنها موجب بروز خسارات مالی شده است .
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.