قدس آنلاین: رئیس اتاق اصناف اصفهان از ورود جدی اصناف اصفهان در حوزه اقدامات خیرخواهانه برای کودکان و معلولان زیر پوشش بهزیستی استان اصفهان خبر داد.

چتر حمایتی اصناف بر سر معلولان اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سید محمد رضا پاکنژاد در نشست خبری افتتاح پنجمین نمایشگاه بهداشت، سلامت، ورزش، تجهیزات و خدمات وابسته و همچنین هفدهمین نمایشگاه تخصصی  لوازم و تجهیزات بازی، سرگرمی، تفریحی، کمک‌آموزشی و اسباب‌بازی‌های پارکی در جمع خبرنگاران با تبریک پیشاپیش روز خبرنگار اظهار کرد: تلفیق نمایشگاه‌های آرایشی و بهداشتی با نمایشگاه سلامت و کودک نشان از آن دارد که آرایش و بهداشت ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی با سلامت داشته و در واقع همگام با سلامت است.

وی رویکرد این نمایشگاه را حمایت از کالاها و برندهای داخلی عنوان کرد و گفت: برندهایی که از مبادی رسمی کشور وارد شده و استانداردهای مورد نظر وزارت بهداشت و سایر نهادهای نظارتی را دارند در این نمایشگاه فرصت ارائه توانمندی‌های خود را یافته‌اند.

رئیس اتحادیه لوازم بهداشتی و آرایشی اصفهان از مزیت‌های برگزاری این نمایشگاه برای مصرف‌کنندگان را آشنایی مردم با برندهای معتبر داخلی و خارجی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه 35 درصد از غرفه‌داران این نمایشگاه را تولیدکنندگان داخلی تشکیل می‌دهند، اضافه کرد: نباید از نظر دور داشت که تولیدکنندگان با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند و نیازمند حمایت هستند.

پاکنژاد با مقایسه کیفیت تولیدات داخلی با تولیدات مشابه خارجی اظهار کرد: کیفیت محصولات داخلی بسیار مناسب بوده و حتی به دیگر کشورهای خارجی صادر می‌شود.

وی در حین بازدید از نمایشگاه کودکان به همراه مدیرکل بهزیستی استان اصفهان از همکاری و حمایت جدی اصناف از اقشار آسیب‌پذیر زیر پوشش بهزیستی استان اصفهان خبر داد.

پاکنژاد تصریح کرد: در ماه‌های گذشته با همکاری اداره بهزیستی بازدیدی را با روسای اتحادیه‌ها از یکی از مراکز حمایت و نگهداری معلولان ترتیب دادیم و روسای تمام اتحادیه‌ها از نزدیک با مشکلات این قشر از جامعه آشنا شدند.

وی حمایت از این قشر جامعه و افزایش کیفیت زندگی این قشر به‌ویژه کودکان را ضروری برشمرد و افزود: اتاق اصناف مرکز استان اصفهان در نظر دارد در دوره جدید با مشورت و همکاری ادارات ذی‌ربط حمایت جدی از معلولان و کم‌توانان ذهنی و جسمی داشته باشد.

رئیس اتحادیه لوازم آرایشی و بهداشتی اصفهان تصریح کرد: اتاق اصناف اصفهان این حرکت خیر را آغاز کرده و تمام تلاش خود را برای تداوم این روند به کار می‌گیرد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.