اخبار ويژه / پاسخ معاون احمدی‌نژاد درباره شایعه پناهندگی

خروج فابیوس درپناه سپاه از مهرآباد

مهر: روز گذشته در فرودگاه مهرآباد تهران، تجمع دانشجویان معترض به سفر وزیرخارجه فرانسه در نهایت منجر به این شد که فابیوس در پناه نیروهای حفاظت سپاه از مسیر دیگری خارج شد تا مواجهه با دانشجویان نداشته باشد.

فروش خونهای آلوده، حمایت تسلیحاتی از صدام، همسویی با صهیونیستها و سعودی ها و کارشکنی در جریان مذاکرات هسته ای، محور دستنوشته های اعتراضی دانشجویان نسبت به فابیوس بود.

 

درخواست عفو از قوه قضاییه

ایسنا: مصطفی ناصری زنجانی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی درخصوص تجمع عده‌ای از فرهنگیان در مقابل مجلس در روز 31 تیرماه و آزادی دستگیرشدگان گفت: همان روز 31 تیرماه وزیر اقدام کرد و همه آنان که دستگیر شده بودند، آزاد شدند. اما سه تن از همکاران فرهنگی (عبدی، بهشتی و باغانی) که در سالهای 88 و 89 محکومیتهایی داشتند، این اواخر آنها را برای اجرای احکام بردند و ما گفتیم که زمان خوبی برای اجرای این حکم انتخاب نکردید؛ این موضوع را به وزارت اطلاعات، امنیت سپاه و... هم منتقل کردیم و امیدواریم مورد عفو قوه قضاییه قرار بگیرند. ما درخواست عفو برای این همکاران ارایه کردیم، اما اینکه قوانین قوه قضاییه اجازه عفو بدهد یا خیر؟ ما نمی‌توانیم نظری بدهیم.

 

پاسخ معاون احمدی‌نژاد درباره شایعه پناهندگی

خبرآنلاین: علی سعیدلو که در دولت احمدی‌نژاد معاون اجرایی و مدتی هم رئیس سازمان تربیت بدنی بود، درباره شايعه پناهنده شدنش که در شبکه هاي اجتماعي دست به دست مي شود، گفت: اين شايعه را رسانه اي کلید زده بود كه مسؤولانش در ايران نيستند. من سالانه چند بار از كشور خارج مي شوم. اين مسافرتها هم مربوط به فعاليتهای خود من است. سعيدلو همچنين گفت: نمي دانستم که براي خروج از كشور، غير از داشتن پاسپورت،  بايد از رسانه ها هم اجازه خروج گرفت.

 

انتقاد بذرپاش ازآخرین ترجمه ‌برجام

جهان: مهرداد بذرپاش، عضو هیات رئیسه مجلس اعلام کرد که آخرین متن ترجمه‌شده توافق نهایی هسته‌ای (برجام) که توسط وزارت خارجه تقدیم خانه ملت شد هم مانند متن قبلی ارایه شده غیررسمی است.

 

ادعای مضحک نتانیاهو

فارس: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای واهی، ایران را به ایجاد یک شبکه تروریستی در پنج قاره جهان متهم کرد و مدعی شد: ایران و حزب‌ا... یک شبکه تروریستی سازمان‌دهی کرده‌اند که در 30کشورو در پنج قاره از جمله اروپا فعال است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.