قدس: یک واحد اقامتی بدون مجوز در مشهد طعمه حریق شد به گزارش رسیده اعلام حریق در یک مجموعه اقامتی دو طبقه (فاقد تابلو) در خیابان نوغان طبرسی ، ...

 نجات ۸۰ زائر از آتش سوزی هولناک مجموعه اقامتی

 ساعت 34/12 دقیقه ظهر روز گذشته به سامانه 125، اعلام شد که 30 آتش نشان از چهار ایستگاه به همراه هشت دستگاه خودرو اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست ایستگاه دو و 24 سازمان آتش نشانی مشهد که در محل حادثه حضور داشت در تشریح جزییات این حریق گفت: کانون آتش سوزی شیروانی این مجموعه اقامتی دارای 40 سوئیت با مساحت تقریبی 200 متر مربع بود که با توجه به سازه چوبی سقفها و قابل اشتعال بودن آن آتش به سرعت به همه قسمتهای شیروانی گسترش یافت.

«احمد مرندی» افزود: شعله های آتش نیز به داخل مجموعه در حال سرایت بود ، که این امر سبب بروز دود سنگین در این مجموعه و مجموعه اقامتی ضلع مقابل آن شد .

 وی ادامه داد: گروه های اعزامی به محل حادثه به انتقال زائران به بیرون از مجموعه و همچنین عملیات تهویه دود از محیط اقدام کردند.وی افزود: در این عملیات 30 زائر از مجموعه اقامتی مزبور و نزدیک به 50 زائر دیگر از مجموعه اقامتی ضلع مقابل حادثه را که در طبقات گرفتار شده بودند، به محل امن منتقل شدند.

مرندی با بیان اینکه علت بروز حادثه در دست بررسی کارشناسی است، ادامه داد: این حادثه خوشبختانه تلفات و خسارات جانی نداشت و تنها موجب بروز خسارت مالی شده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.