۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
کد خبر: 298868

 رئیس پلیس فتای البرز از دستگیری خواهرشوهری که به دلیل ناکامی در ازدواج به روابط عاشقانه برادر و همسرش حسادت می‌کرد با بارگذاری شماره تماس همسربرادرش در سایتهای همسریابی برای عروس خانه دردسرآفرید.

انتقام از زن داداش با سایت همسریابی

به گزارش ایسنا، سرهنگ یزدان نیکنام در تشریح این خبر اظهار کرد: چندی پیش زن جوانی با دردست داشتن شکواییه‌ای از دادسرای رسیدگی به جرایم اینترنتی به پلیس فتا مراجعه و بیان کرد فرد ناشناسی شماره تماس او را دریک سایت همسریابی قرار داده است و روزانه ده‌ها نفر برای ازدواج با او تماس می‌گیرند.

وی افزود: به دنبال این شکایت تلاش‌های کارآگاهان پلیس فتا برای شناسایی عامل بارگذاری شماره تلفن در سایت همسریابی آغاز شد و ماموران با استفاده از آخرین تکنیک شیوه‌های کشف نوین جرم به اطلاعاتی دست یافتند که نشان از حضور یک زن در ماجرا را می‌داد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس فتا، نیکنام با بیان اینکه کارشناسان فتا با ردیابی و انجام تحقیقات شبانه روزی متهم را شناسایی و دستگیر کردند، گفت: پس از انتقال متهم به پلیس فتا وی ابتدا منکر هرگونه اتهامی شد ولی پس از روبه رو شدن با شاکی پرونده، به ناچار لب به اعتراف گشود و دلیل اصلی آن را حسادت عنوان کرد و اعتراف کرد که چند سال پیش از همسرش جدا شده و پس از جدایی در خانه پدرش زندگی می‌کرده در این میان همیشه به زندگی عاشقانه برادرش با عروسشان حسادت می‌کرده تا اینکه یک روز مشخصات او را به همراه شماره تماسش در یکی از سایت‌های همسر یابی ثبت کرده تا با این کار برادرش را مجبور به جدایی از همسرش کند و به خیال خود به این زندگی رومانتیک خاتمه دهد.

به گفته رئیس پلیس فتای استان البرز، بر اساس قانون جرائم رایانه‌ای هر کس از طریق سامانه‌های رایانه‌ای و فضای مجازی موجبات هتک حیثیت شهروندان را فراهم کند افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    1 1
    عجب ادمی هست این خواهر شوهره چرا حسادت خویب ازدواج کن زندگی عاشقانه تری رو تو بساز برا خودت امین هستم خودت زندگی رو عاشقانه کن