قدس آنلاین: بر اثر وقوع دو حادثه رانندگي در جاده هاي استان اصفهان كه به دليل عدم توجه به جلو و تخطي از سرعت مطمئنه رخ داد دو نفر جان خود را از دست دادند.

عدم توجه به جلودر جاده هاي اصفهان ۲ قرباني گرفت

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ" رضا رضايي" رئيس پليس راه استان اصفهان گفت: روز گذشته  ساعت 1730در محور سه راه اسکندري فريدن اصفهان  يك دستگاه خودروي سمند  به علت عدم توجه به جلو و تخطي از سرعت مطمئنه واژگون که در اين سانحه متاسفانه يک نفر از سرنشينان اين خودرو جان خود را از دست داد.

وي افزود: همجنين ساعت 12و 45 دقيقه روز گذشته نيز يك دستگاه  سواري سايپا در محور چادگان اصفهان بعلت عدم توجه به جلو از مسير خود منحرف و واژگون شد که متاسفانه در اين سانحه يک تن از سرنشينان خودرو بعلت شدت جراحات وارده در دم جام باخت و يک تن ديگر نيز مجروح شد .

اين مقام مسئول با بيان اينكه عدم توجه به جلو يكي از بيشترين علل تصادفات است به رانندگان هشدار داد با رعايت سرعت مطمئنه و تمركز بيشتر به رانندگي بپردازند و از پرداختن به مواردي كه باعث اختلال در حواس آنها هنگام رانندگي مي شود مانند صحبت كردن با سرنشينان، استفاده از تلفن همراه و ...  حتماً پرهيز كنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.