قدس آنلاین یزد - معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از اعزام ۸۸۶ مبلغ و مبلغه در سه ماهه نخست سال به نقاط مختلف استان خبر داد.

اعزام ۸۸۶ مبلغ و مبلغه در سه ماهه نخست سال به نقاط مختلف استان یزد

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ،حجت الاسلام علی کارگر با اشاره به اعزام مبلغ در مناسبت های مختلف سال به نقاط مختلف استان گفت: در 3 ماهه نخست سال جاری 886 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان اعزام شدند.

وی افزود: از این تعداد 687 نفر مبلغ و 199 نفر مبلغه بودند که در مناسبت های چون مبعث پیامبر اکرم (ص)، دهه مهدویت، ایام ارتحال امام (ره) و 15 خرداد، اعتکاف، فاطمیه دوم و ... به نقاط مختلف استان اعزام شده اند.

کارگر بیشترین اعزام را مربوط به دهه مهدویت و ایام ارتحال امام (ره) دانست و افزود: در این ایام 125 مبلغ و 28 مبلغه به نقاط مختلف استان اعزام شده اند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد : از این تعداد مبلغ و مبلغه اعزامی 45 نفر به مدارس، 9 نفر به ادارات، 18 نفر به مساجد و 65 نفر به مکان های متفرقه اعزام شده اند.

وی خاطرنشان ساخت : اقامه نماز جماعت،سخنرانی، پاسخگویی به سوالات ، برگزاری گفتمان های دینی، بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی و ... از جمله برنامه های مبلغین و مبلغات اعزامی می باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.