قدس آنلاین – سبزوار : مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان سبزوار از برگزاری سومین نشست  این مجمع با هدف هماهنگی بیشتر با خیرین در امر مدرسه سازی خبر داد.

مجمع خیرین مدرسه ساز بازوی توانمندی برای جذب کمک های خیرین در امر مدرسه سازی است 

علی مهری در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در سبزوار   افزود : تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز می تواند بازوی توانمندی برای جذب کمک های خیرین در امر مدرسه سازی و مدرسه یاری باشد .

وی با اشاره به واگذاری زمین از سوی ستاد سکونت گاههای غیر رسمی برای احداث دو واحد آموزشی در شرق کال عیدگاه و جنوب نیروگاه سبزوار اظهار داشت : متاسفانه مدعیانی برای این زمین ها پیدا شده اند که با تشکیل شورایی مرکب از شهرداری ، فرمانداری ، آموزش و پرورش سعی در حل آن خواهند داشت .

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان سبزوار نیز هم  در سخنانی اخذ حق عضویت از اعضای مجمع را در ساماندهی خیرین مهم دانست و گفت: رونق بخشیدن به فعالیت های مجمع خیرین مدرسه ساز و همچنین هزینه های جاری این مجمع از دیگر اهداف دریافت حق عضویت خواهد بود .

حسین بهر آبادی خاطر نشان کرد : در راستای نظارت بیشتر در امر مدرسه سازی و حفظ کرامت خیرین نقدینگی های خیرین به حساب مجمع واریز و سپس در اختیار پیمانکاران قرار خواهد گرفت .

حسن محرابی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش سبزوار نیز با ارائه گزارشی اجمالی از روند کارهای صورت گرفته دراین مجمع گفت : مدیریت آموزش و پرورش سبزوار آمادگی لازم برای همراهی با این مجمع در امر مدرسه سازی را خواهد داشت ./  انتهای پیام

 

 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.