قدس ‌آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی از ‌شناسایی و متلاشی شدن ۱۱ ‌باند فعال در امر توزیع عمده مواد این استان خبر داد و گفت: ‌‌برخورد با وارد‌کنندگان عمده مواد اولویت بعدی نیروی انتظامی است.

متلاشی شدن ۸ باند ‌‌توزیع عمده مواد مخدر در آذربایجان‌شرقی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سردار محسن حسن‌خانی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:در چهار ماهه امسال بیس از 11 هزار معتاد متهاجر استان جمع آوری و 5 هزار و 600 نفر نیز تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شده است.

وی افزود: در بحث شبکه‌های توزیع کنندگان خرد مواد مخدر اقدامات گسترده‌ای انجام و بیش از 2 هزار نفر در این مدت دستگیر و با تشکیل یک‌هزار و 900 تحویل مراجع قضایی شده است.

سردار حسن‌خانی گفت: طی 48 ساعت گذشته 100کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه 30 نفر در استان آذربایجان‌شرقی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در چهار ماهه امسال 500 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده است، خاطرنشان کرد: میزان کشفیات مواد مخدر در استان در این مدت 11 درصد افزایش داشته است.

حسن‌خانی افزایش بسیاری از سرقت‌های خرد را ناشی از اقدامات معتادان متهاجر برای تهیه مواد خواند و اظهار داشت: طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته مبارزه با مواد مخدر در اولویت مطالبات مردم از نیروی انتظامی قرار دارد و بنابراین اهتمام خاصی بر این موضوع قائل هستیم.

برخورد با وارد‌کنندگان عمده مواد اولویت بعدی نیروی انتظامی

وی افزود: برخورد با وارد کنندگان عمده مواد مخدر از استان‌هایی که محل دپو مواد هستند، اولویت بعدی نیروی انتظامی استان است که در این راستا 8 باند فعال در امر توزیع عمده مواد را شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده‌ایم.

 فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی بر فعالیت جدی پلیس مبارزه با مواد مخدر در سه حوزه تاکید و تشریح کرد: مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر، جمع آوری معتادان تابلو و مبارزه با قاچاقچیان کلان مواد مخدر اولویت کاری پلیس مبارزه با مواد مخدر را تشکیل می‌دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.