قدس ‌آنلاین- تبریز: رئیس پلیس آذربایجان‌شرقی از دستگیری ۲ هزار نفر از اتباع خارجی در چهار ماهه امسال در استان به دلیل تردد غیرقانونی و نداشتن مجوز خبر داد.

دستگیری ۲ هزار نفر از اتباع غیرمجاز خارجی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محسن حسن‌خانی ظهر امروز در حاشیه بازدید از کشفیات مواد مخدر طی 48 ساعت گذشته استان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در چهار ماهه امسال بیش از 2 هزار نفر از اتباع خارجی به دلیل تردد غیرمجاز در استان دستگیر شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این اتباع خارجی از استان‌های شرقی کشور عبور کرده و در آذربایجان‌شرقی دستگیر شده‌ و تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

حسن‌خانی اضافه کرد: این افراد ملیت‌های بنگلادشی، پاکستانی و افغانستانی داشته‌اند.

رئیس پلیس آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در بین دستگیرشدگان زن، کودک و سالمند نیز وجود دارد که بیشتر برای کار، این مناطق و کشورهای همسایه را انتخاب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شهر تبریز از گذشته به شهر بدون گدا معروف بوده است، گفت: برخی این افراد نیز برای تکدگری به تبریز می آیند.

به گزارش فارس، اتباع خارجی به دلیل موقعیت استان آذربایجان‌شرقی  برای کسب کار در کشورهای اروپایی از مرزهای شرقی وارد کشور می‌شوند به سمت مرزهای غربی می‌روند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    0 0
    خوش به حالشون میرن اروپا، اون وقت ما به دلیل فقر و بیکاری و بی پولی جرات نداریم از شهر خودمون خارج بشیم چه برسه به کشور.