قدس آنلاین:مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به مواضع مقام معظم رهبری در موضوع توافق هسته گفت:چه توافق صورت پذیرد چه نپذیرد مبارزه با اسکتبار ادامه می یابد و پایان پذیر نیست؛ استکبار ستیزی و و مبارزه با سلطه جز اصول انقلاب است.

استکبار ستیزی و مبارزه با سلطه جز اصول انقلاب است

به گزارش قدس آنلاین ،حجت الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد در جلسه شورای اداری که در جمع رؤسا  ادارات و نمایندگی های اوقاف خراسان رضوی برگزار شد با بیان آیات ابتدایی سوره صف در تفسیر این آیات گفت: خداوند در ابتدا این سوره خطاب به مومنان می فرماید : نزد خداوند ناپسند است اگر فرد مومنی چیزی را بگوید و به انت عمل نکند.

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی فرصت خدمتگذاری  برای ما در دستگاه اهل بیت فراهم آمده است و در این فرصت آسیب ها و آفت هایی وجود دارد.

حجت الاسلام گنابادی نژاد با اشاره به اینکه یکی از آسیب هایی که برای اهل ایمان وجود دارد این است که  حرف هایی زده می شود و به آن عمل نمی شود تصریح کرد: آنچه مهم است این است که وظایفمان که در راستای رضایت پروردگار است را تا آنجایی که می توانیم به نحو احسن اجرا کنیم.

وی افزود:کسانی که حرفی را می زند و عمل نمی کند یا نمی خواهد انجام دهد یا در انجام آن ضعف  دارند .

مدیر کل اوقاف خراسان رضوی در ادامه گفت:خداوند در این آیه با بیان عبارت «کبر مقتا» شدیدترین عبارت ها  در باب نارضایی ،ناراحتی خود را  از اعمال انسان هایی که اینگونه عمل می کند ابراز می کند.

حجت الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد افزود:خداوند در مقابل این خشم الهی ، رضایت الهی را نیز بیان کرده است.

وی تصریح کرد:خداوند دوستدار کسی است که در راه او وارد معرکه پیکار می شود و در این آوردگاه مانند سرب گداخته شده و پولادین با صلابت و مستحکم برخورد می کند.

مدیر کل اوقاف  در ادامه به  مواضع رهبری در توافق موضوع هسته وصورت گرفته پرداخت و افزود:در مواضع مقام معظم رهبری در موضوع توافق هسته ای  سه نکته مهم وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد نکته اول را تشکر رهبری از زحمات تیم مذاکره کننده بیان کرد و گفت:ما در موضوع هسته باید پیرو ولایت باشیم و نباید مواضعمان با ایشان تفاوت کند.

وی نکته دوم را قرار گرفتن توافق در مجرای قانونی  دانست و گفت:مقام معظم رهبری تاکید دارند توافقنامه باید توسط مراجع ذیرربط مورد بررسی قرار بگیرد.

مدیرکل اوقاف خراسان رضوی نکته سوم را که توسط مقام معظم رهبری بیان شد را خط مبارزه با استکبار بیان کرد و تصریح کرد:مقام معظم رهبری فرمود چه توافق صورت پذیرد چه نپذیرد مبارزه با اسکتبار ادامه می یابد و پایان پذیر نیست.

وی تاکید کرد: استکبار ستیزی و و مبارزه با سلطه جز اصول انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد در ادامه با بیان اینکه ما در جامعه ایمانی حرف هایی می زنیم و مواضعی داریم گفت:مواضع ما با ید با مواضع امام و رهبری مطابق باشد و بر حرف هایی که می زنیم عمل کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ،مدیر کل اوقاف با تاکید بر اینکه اگر می خواهیم به موقوفات ، بقاع متبرکه و قران خدمت کنیم باید عملکرد هایمان طبق حرفهایمان باشد و آنچه  در حوزه بقاع متبرکه و موقوفات می گوییم هم درست بگوییم و هم درست عمل کنیم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.