قدس آنلاین: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) طرقبه شاندیز گفت: خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) در ۳۶ سرفصل کاری از تولد از وفات ارائه می‌شود.

خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) در ۳۶ سرفصل کاری ارائه می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، یدالله رضایی عصر امروز در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از طرح‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان طرقبه شاندیز دارای دو بخش طرقبه و شاندیز بوده که 79 روستا را در خود جای داده است.

وی افزود: در طول سال و به ویژه در زمان پیک سفر مانند تعطیلات نوروز و تابستان توریست زیادی به این شهرستان می‌آید و تولید طرح‌های صنایع دستی و سیفی‌جات در اولویت قرار دارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) طرقبه شاندیزخاطرنشان کرد: در این شهرستان 1300 خانوار و به تعداد 2700 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند و در این شهرستان متولی اشتغال روستایی بوده‌ایم.

رضایی تصریح کرد: خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) در 36 سرفصل کاری از تولد از وفات ارائه می‌شود.

وی تأکید کرد: 431 طرح خودکفایی در شهرستان طرقبه شاندیز داشتیم که معادل 4 میلیارد ریال برای این طرح‌ها هزینه شده و برای امسال هم اجرای 150 طرح در دستورکارمان قرار گرفته است که به طور مثال یکی از این طرح‌ها تولید محصولات گلخانه‌ای بوده و در یکی از این مجموعه‌ها در طی 5 ماه 90 تن خیار برداشت می‌شود و هر نفر سالانه 10 میلیون تومان درآمد دارد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) طرقبه شاندیز عنوان کرد: این طرح‌ها شامل 30 طرح کشاورزی، 87 طرح دامپروری، 2 طرح شیلات، 81 طرح صنایع دستی 161 طرح خدمات و 7 طرح صنعت و معدن بوده است.

رضایی گفت: وام‌هایی در حوزه‌های کشاورزی، صنعت، معدن و غیره و تا سقف 15 میلیون تومان و با کارمزد 4 درصد به مددجویان جویای کار در قالب طرح اشتغال‌زایی کمیته امداد امام خمینی(ره) اعطا می‌شود.

وی افزود: بحث توانمدسازی و اشتغال مددجویان شهرستان طرقبه شاندیز در اولویت برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان قرار دارد و حتی مددجویانی که مشغول به کار شدند سفارشات کاری‌لی هم از مشهد دریافت می‌کنند و فعالیت آن فراتر از سطح این شهرستان بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.