۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷
کد خبر: 298935

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش برابر سیاه‌جامگان در اولین بازی لیگ پانزدهم گفت: بازیکنانم در اواخر نیمه دوم از نظر بدنی کم آوردند اما خوشحالم که بدون هفت بازیکن به پیروزی رسیدیم.

مظلومی: بدون ۷ بازیکن سیاه جامگان را بردیم

به گزارش قدس آنلاین، پرویز مظلومی پس از پیروزی ۲ بر یک عصر پنجشنبه تیمش برابر سیاه جامگان مشهد گفت: بازی خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. ما عمق دفاع حریف را نشانه رفته بودیم. برای ما مهم این بود که شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشیم که این اتفاق رخ داد و خوشحالم که به پیروزی رسیدیم.

وی در ادامه افزود: بازیکنان ما در این بازی از نظر بدنی کم آورده بودند که برای بازیهای آینده قطعا بهتر خواهیم شد. البته بازیکنان مصدوم و خارجی های ما از دیدارهای آینده می رسند و بازیهای بهتری را به نمایش خواهیم گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: ما از اواخر نیمه دوم کم آوردیم. این کم آوردن باعث شد که مدافعان ما فشار زیادی را تحمل کنند. هر چند که موقعیت زیادی به حریف ندادیم و همه بازیکنان در خط دفاعی کمک کردند.

مظلومی ادامه داد: ما روی یک اتفاق گل خوردیم و اکثر دقایق بازی در اختیار ما بود. قطعا بازیکنان مصدوم ما خواهند رسید. بازیکن برزیلی هم به جمع ما اضافه می شود. تیم ما هنوز خیلی کار دارد. امیدوارم بازیکنان ما بتوانند نمونه هایی از کارهای تاکتیکی که داشتیم را به نمایش بگذارند.

وی افزود: خوشحالم که تیم داوری و تماشاگران کمک کردند تا بازی خوبی برگزار شود و آرامش به دو تیم انتقال پیدا کند.

مظلومی در مورد گرفتن لیست مورد نظرش گفت: من از مدیرعامل و هیات مدیره تشکر می کنم. آنها خیلی زحمت کشیدند تا تیم کامل شود. ما تیم داخل زمین هستیم و آنها تیم بیرون زمین هستند که تمام تلاششان را کردند تا بهترین تیم راهی مسابقات شود. تا اینجای کار همه چیز خوب بوده است و باید ببینیم در آینده چه می شود. هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. اتحاد خوبی در باشگاه حاکم است و همه مجموعه این باشگاه همدلی خوبی دارند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد پیشرفت تیم های خراسانی نسبت به زمانی که خودش در این شهر مربیگری می کرد گفت: فوتبال خراسان هوادار عاشق زیاد دارد. باید به این تیم ها کمک شود اما این اتفاق رخ نمی دهد. همه باید یکدل باشند. همه استان باید دست به دست هم بدهند و به این دو تیم کمک کنند تا به سرنوشت ابومسلم گرفتار نشوند.

وی در مورد اینکه آیا تیم شما به آنچه می خواستید رسید گفت: من هنوز هفت بازیکنم را در اختیار ندارم اما تیم ما خیلی به اسم ها متکی نیست. جوان هایی که امروز بازی کردند من را به آینده امیدوار کردند. میانگین سنی تیم ما پایین آمده اما زمان می خواهد تا به هماهنگی برسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • linda IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    سیاه جامگان تبریز (شعبه مشهد) با حضور خطیبی موفق نخواهد شد... این نظر را ثبت کنید دو ماه دیگر ببینید که واقعیت چقدر روشن بوده است....