مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان علت فوت آتش‌نشان در آتش‌سوزی هتل هرمز را استنشاق بیش از حد گاز کربنیک اعلام کرد.

در حادثه آتش‌سوزی هتل هرمز یک آتش‌نشان جان باخت

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت‌وگو باایسنا، منطقه خلیج فارس، اظهار کرد: حوالی ساعت 2:45 بامداد به نیروهای فوریت پزشکی خبر آتش‌سوزی در هتل هرمز اطلاع داده شد که با حضور به موقع نیروهای عملیاتی مصدومین سریعا به خارج انتقال داده می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه متأسفانه در این حادثه یک آتش نشان و یک فرد دیگر به دلیل استنشاق بیش از حد گاز کربنیک دچار خفگی و ایست قلبی می شوند، تصریح کرد: با وجود تلاش های فوریت های پزشکی حاضر در صحنه و حتی ادامه تلاش در بیمارستان آقای برکت جوذری آتش نشان حادثه دیده جان خود را از دست می دهد.

 

نوروزیان اضافه کرد: خوشبختانه فرد مصدوم با احیای موفقیت آمیز بار دیگر به زندگی بازگشت و در حال حاضر دربیمارستان تحت مراقبت قرار دارد.

 

حیدری، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز پیش از این در گفت وگو با ایسنا بیان کرد که آتش نشان مذکور ماسک خود را در صحنه آتش سوزی به افراد نجات یافته داده بود که خود پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.