قدس انلاین-سیدحبیب قاآنی:درساعات پایانی پنجشنبه شب، برخی رسانه‌ها از برخورد چند شهاب‌سنگ با زمین در حوالی سه استان کشورمان خبر دادند؛ خبری که تا لحظه ارسال این گزارش، از سوی مقامات ذی‌صلاح بطور رسمی تأیید نشده است.

هیچ گونه گزارشی درخصوص برخوردشهاب سنگ نداشته ایم

"اسماعیل نجار"رئیس سازمان مدیریت بحران کشوردرگفتگو با قدس انلاین اظهار داشت: در برخی اخباراز برخورد شهاب سنگ درسه استان قزوین، زنجان و همدان به عنوان محل‌های فرود این شهاب‌سنگ‌ها خبر مخابره شده که هیچ کدام درست نیست.

وی تصریح کرد: هیچ منبع موثقی چنین پدیده‌ای را به ما گزارش نداده و هیچ خبری نیز در خصوص سقوط شهاب سنگ نداشته‌ایم.

وی افزود: از شب گذشته تنها حادثه ایی که به ما علام شده مربوط به خراسان شمالی است که یک دستگاه پراید به آب زده است وسه نفر از سرنشینان ان درگذشته اند.

در همین خصوص ،آهنی مدیرکل بحران استان قزوین گفت: هیچ خبری مبنی بر سقوط شهاب سنگ به دست ما نرسیده است.

وی درباره اینکه آیا فرمانداران و بخشداران، نیروهای ارزیاب را در مناطقی که گفته می‌شود شهاب سنگ در آن سقوط کرده اعزام کرده‌اند یا خیر، گفت: گزارش‌هایی که به دست ما می‌رسد براساس مشاهدات این تیم‌هاست و همان‌طور که گفتم هیچ گزارشی در این خصوص به دست مدیریت بحران استان قزوین نرسیده است.

طالبی مدیرکل بحران استان همدان گفت: البته در خصوص بارش شهاب سنگ مواردی مطرح شده اما این موضوع جنبه امنیتی داشته و مربوط به پدافند غیرعامل است، اما در خصوص اینکه شهاب سنگ بخواهد به زمین سقوط کرده و حادثه‌ای را رقم بزند چنین گزارشی به دست مدیریت بحران نرسیده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.