قدس آنلاین- تبریز: مدیر‌عامل تراکتورسازی خواستار رفع تبعیض در جامعه و خصوصا موضوع فوتبال شد و گفت: برخی رفتارها هنوز از خاطر مردم نرفته و تصمیمات زشتی که در مورد تیم فوتبال تراکتورسازی گرفته شد همانند زخمی در پیکره فوتبال استان باقی مانده است.

تصمیمات اتخاذ شده در مورد فوتبال تراکتورسازی همانند زخمی در پیکره فوتبال تبریز باقی مانده است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  ابوالفتح ابراهیمی صبح امروز در جلسه مشترک اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و  اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به مشکلات موجود در زمینه تولید اظهار داشت: حمایت حاکمیتی در زمینه تولید و صادرات باید صورت گیرد ولی متاسفانه صادرات آنگونه که باید با حمایت مسئولان دولتی مواجه نیستند.

وی با اشاره به صادرات محصولات تراکتورسازی به کشورهای آفریقایی و آمریکای جنوبی گفت: در زمان دولت گذشته به این کشورها صادرات خوبی صورت گرفت اما در زمان دولت فعلی این صادرات به علت عدم بازگشت پول صادر‌کننده به خوبی صورت نمی‌گیرد.

وی یادآور شد: بدهی دولت و حاکمیت به واحدهای تولیدی همچنان ادامه دارد و کمیسیون‌های مربوطه در این زمینه می‌توانند ایفای نقش مثبتی داشته باشند.

مدیر‌عامل تراکتورسازی گفت: سیاست‌های عامه پسند بیمه از طرف برخی دولتمردان اتخاذ می‌شود که موجب کندی تولید می‌شود و این در حالی است که دولت در زمینه حمایت از کار و تولید سیاست‌های منطقی اعمال کند که کارفرمایان نیز به ادامه کار خود امیدوار باشند.

ابراهیمی خواستار پیش‌بینی ذخایر و منابعی برای تامین حمایت از خانواده‌های کارگران آسیب دیده از شرکت‌های بیمه ساختگی و ورشکسته شد و افزود: در میان کارگران و خانواده‌های آنان نگرانی گسترده‌ای در این زمینه و آینده شغلی و بیمه‌ای آنان وجود دارد.

عضو اتاق بازرگانی تبریز حمایت از تولیدکنندگان را مساوی با اشتغالزایی دانست و افزود: برای حمایت از تولیدکنندگان باید برنامه‌های کاربردی و منطقی اتخاذ شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت اظهار داشت: تقویت بیمه‌های درمانی موجب امیدواری افراد بی‌بضاعت و محروم می‌شود و طرح تحول سلامت توانسته است امیدواری خوبی ایجاد کند.

 

تصمیمات اتخاذ شده در مورد فوتبال تراکتورسازی همانند زخمی در پیکره فوتبال تبریز باقی مانده است

ابراهیمی خواستار رعایت عدالت و رفع تبعیض در جامعه و خصوصا موضوع فوتبال شد و گفت: برخی رفتارها هنوز از خاطر مردم نرفته و تصمیمات زشتی که در مورد تیم فوتبال تراکتورسازی گرفته شد همانند زخمی در پیکره فوتبال استان و تبریز باقی مانده است.

وی افزود: با گذشت سال‌ها و تکرار لیگ‌های مختلف حوادث تلخ فوتبالی از یاد نخواهد رفت و نیازمند رفع تبعیض به صورت واقعی هستیم.

آقابالایی، عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز و رئیس اتحادیه صادرکنندگان محصولات کشاورزی نیز در این نشست با بیان اینکه در زمینه حمایت از مدیران واحدهای تولیدی در کشور و استان نیازمند تلاش بیشتری هستیم، گفت: صندوق حمایت از ورشکستگان اقتصادی تشکیل شود چرا که در حال حاضر تولید کنندگان و فعالان اقتصادی بسیاری به خاطر مسائل مالی گرفتار زندان شده‌اند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.