۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
کد خبر: 299001

رضا عنايتي خودش را زننده گل به استقلال مي داند. گلي كه شايد خيلي ها تصورمي كنند با پاي نقي زاده وارد دروازه مهدي رحمتي شد. انگاردوباره عنايتي گل زده است...

عنايتي: گل به استقلال را من زدم

به گزارش قدس آنلاين، کاپیتان سیاه جامگان مشهد گفت:متاسفانه آرش همیشه همین طور است که سه چهار بازی خوب می شود اما بعد از آن از فاز خودش بیرون می آید. 

رضا عنایتی در رابطه با شکست تیمش مقابل استقلال در بازی افتتاحیه لیگ اظهار داشت: فکر می کنم یک افتتاحیه بسیار خوب از آب درآمد. در بازی دیروز همه نوع اتفاق دیدیم. ما در نیمه اول خوب شروع نکردیم اما در نیمه دوم بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتیم. در نهایت هم دیدیم که روی یک ضدحمله گل خوردیم چون میل به بردن در سیاه جامگان دیده می شد. البته چنین دیدارهایی باید برای ما تجربه باشد چون بازیکنان جوان زیادی در ترکیب خود داریم. با این حال به استقلال بابت پیروزی اش در بازی اول تبریک می گویم.

وی در باره اینکه گل سیاه جامگان را او به ثمر رساند یا نقی زاده عنوان کرد: به نظرم فرقی نمی کند که چه کسی آن گل را به ثمر رسانده است. فکر می کنم میثم پای من را زد چون قبل از آن من تک را زده بودم. در واقع اگر نقی زاده می خواست به توپ ضربه بزند توپ اصلا سمت دیگری می رفت. با این حال چون من به خاطر گل زدنم به استقلال شادی نکردم فکر می کنم نقی زاده از این فرصت استفاده کرد و او شادی گل را انجام داد. من هم سعی کردم آرام باشم چون از قبل هم گفته بودم خاطرات شیرینی با استقلال دارم به خاطر همین خوشحالی نکردم. 

کاپیتان سیاه جامگان درباره شایعه اختلافش با رحمتی تصریح کرد: من در ابتدای بازی و قبل از ورود به زمین 15 دقیقه رحمتی را در آغوش گرفته بودم. چون معتقدم این فوتبال گذرا است و ارزش ندارد که بخواهیم خودمان را وارد این اختلافات کنیم. مهدی از دوستان صمیمی من است اما اگر حتی یکی از آن کسانی که واقعا در فوتبال به من بدی کرده بود نیز روبه روی من قرار می گرفت باز هم برخورد بدی نسبت به آن نداشتم.

وی در رابطه با اینکه فروزان دست رحمتی را در ابتدای بازی رد کرده، گفت: با اینکه محسن در کنار من ایستاده بود اما من اصلا متوجه این موضوع نشدم. اما این را می گویم که بیایید فوتبال را در کنار هم زیبا جلوه دهیم. چنین حرکاتی خوشایند من نیست. واقعا اگر رحمتی دستی دراز کرده باشد و فروزان دست او را رد کرده باشد، قطعا با محسن یک صحبت جدی انجام می دهم. چون معتقدم فوتبال ارزش این صحبت ها را ندارد که بخواهیم خودمان را وارد چنین ماجراهایی کنیم. شاید چنین حرکتی از بی تجربگی او باشد. اگرچه باز هم می گویم این صحنه را ندیده ام. 

عنایتی در خصوص بازی درخشان آرش برهانی خاطرنشان کرد: برهانی فصل پیش را به دلیل مسایل روحی و روانی اصلا خوب سپری نکرد و در کل بازیکنی است که مسایل روانی به شدت توی او تاثیرگذار است. متاسفانه آرش همیشه همین طور است که سه چهار بازی خوب می شود اما بعد از آن از فاز خودش بیرون می آید. بارها هم به او این موضوع را گفته ام و امیدوارم این بار به حرف من گوش کند و بتواند تا آخر فصل همینطور درخشان ادامه دهد.

وی در پایان در خصوص بازی های پیش روی سیاه جامگان گفت: به نظرم دیروز برای شروع لیگ بسیار امیدوار کننده ظاهر شدیم و فوتبال قابل قبولی نشان دادیم. تیمی که روبه روی ما بازی می کرد استقلال بود و قطعا بازی به بازی بهتر خواهیم شد. 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    خطیبی باید پیش از هر چیز به همشهریان جوانش درس اخلاق و عزت بدهد... نقی زاده اگر توپ را زده بود توپ حتما به سمت چپ دروازه متمایل می شد... به فرض هم که او توپ را از جلو پای عنایتی (هم تیمی اش ) زده باشد... چه نیازی هست وقتی که یک هم تیمی روی خط دروازه دارد دروازه را باز می کند هم تیمی دیگر روی پای او برود تا گل را به نام خودش ثبت کند... با این وضعیت بازیکنان باید برای ثبت گل با خودشان هم بجنگند... اگر یکبار بازی نقی زاده را مرور کنید می بینید که چقدر احساسی و شلوغ و پر برخورد و تنش بازی کرده است... بازیکنان باید کمی اخلاق ورزشی را هم یاد بگیرند