قدس آنلاین- تبریز: رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان چرم آذربایجان‌شرقی گفت: در زمینه قاچاق کفش به کشور مطالعات گسترده‌ای صورت گرفته که مشخص شد بیش از ۱۰۰ میلیون جفت کفش به کشور قاچاق شده است.

قاچاق ۱۰۰ میلیون جفت کفش به کشور

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، مسعود بنابیان صبح امروز در جلسه مشترک اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و  اتاق بازرگانی تبریز با بیان اینکه صنعت چرم و کفش  مظلوم واقع شده است، اظهار داشت: وضعیت صادرات چرم و کفش استان و کشور چندان خوب نیست و این درحالی است که امروز صنعت چرم در دنیا مطرح و درآمدزا است.

وی با بیان اینکه ترکیه برای عملکرد این صنعت خود استراتژی دارد، گفت: کشور ترکیه برای فروش چرم و کالای خود به ایران نیاز به مستندات ندارد.
بنابیان با تاکید بر اینکه قبلاً هم در مورد نابودی صنعت چرم ایران هشدار داده بودم، تصریح کرد: پس از سه سال، دیگر عمر زیادی برای تولید مصنوعات چرمی ما در استان وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: در زمینه قاچاق کفش به کشور مطالعات گسترده‌ای صورت گرفته که مشخص شد بیش از 100 میلیون جفت کفش به کشور قاچاق شده است.

بنابیان گفت: صنعت چرم کشور و استان در حال از بین رفتن است و واحدهای چرم کشور با کمتر از 10 درصد ظرفیت در حال تولید هستند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    0 0
    لابد سحر می کنند یا به تکنولوژی دست یافته اند که ستارگان را می بلعد وتبدیل به کوتوله می کنندیا العیاذ بالله به کسی رشوه می دهند