قدس آنلاین: رییس خدمات فنی و فروش عمده شرکت گاز استان اصفهان گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد ادارات گازرسانی استان مجهز به نرم افزار TMMS شدند.

نرم افزار TMMS در ادارات گازرسانی استان اصفهان فراگیر شد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، عصیانی با بیان اینکه ورژن جدید نرم افزار تی ام ام اس برای نخستین بار در بین شرکت های گاز استانی در اصفهان راه اندازی و اجرا شده است، بیان داشت: با استفاده از این نرم افزار مدیریت و مانیتورینگ، تعمیرات کلیه تجهیزات و تاسیسات به صورت مکانیزه انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه بیش از 24 هزار کیلومتر شبکه، در حدود یک میلیون انشعاب ، بیش از هزار  کیلومتر خط انتقال و 800 ایستگاه تقلیل فشار و حفاظت از زنگ در سطح استان وجود دارد که بخشی از آن مدفون در زیر زمین است، افزود: مدیریت و برنامه ریزی تعمیرات این حجم به صورت دستی بسیار مشکل و هزینه بر است .
رییس خدمات فنی و فروش عمده شرکت گاز استان اصفهان تصریح کرد: با استفاده از این نرم افزار تعمیرات به صورت مکانیزه، با برنامه ریزی دقیق و کمترین هزینه انجام خواهد شد.
وی اظهار کرد: این نرم افزار یک ابزار خدماتی در بخش تعمیرات است که در دو بخش تغذیه اطلاعات و گزارش گیری و تحلیل اطلاعات و تحلیل نرم افزار اجرایی شده است.
عصیانی گفت: برای استفاده از این نرم افزار ابتدا کلیه اطلاعات تغذیه و گزارش گیری می شوند و در مرحله دوم گزارشات وارده مورد تحلیل قرار می گیرند.
وی با بیان اینکه نصب این نرم افزار از شهریور سال گذشته آغاز شد، بیان داشت: از ابتدای امسال تا کنون اطلاعات بیش از 29 هزار شیر فولادی، 16 هزار شیر پلی اتیلن، 21 هزار نقطه اندازه گیری، 335 ایستگاه حفاظت از زنگ ،2 هزار ایستگاههای تقلیل فشار و اندازه گیری ، 40 هزار کامپونت های ایستگاههای تقلیل فشار و اندازه گیری و در نهایت 231 هزار عملیات های ارجاع شده در سطح استان دراین نرم افزار تغذیه شده است.
رییس خدمات فنی و فروش عمده شرکت گاز استان اصفهان خاطر نشان کرد: تغذیه کلیه اطلاعات شبکه ها و تجهیزات و تاسیسات گازرسانی، برنامه ریزی منظم و دقیق، اور هال ایستگاه ها در قالب برنامه روزانه، مانیتورینگ و تحلیل گزارش از عملیات های تعمیراتی از مهمترین قابلیت های این نرم افزار خدماتی است.
وی اضافه کرد: با این سیستم مکانیزه بسیاری از هزینه ها، ترددهای نیروی انسانی از نواحی به اداره مرکزی و بسیاری از کاغذ بازی های اداری از بین رفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.