قدس آنلاین: گردهمایی تخصصی مهارت های زندگی و پیشگیری از اعتیاد ویژه مسئولین خانه های بهداشت کارگری و مدیران منابع انسانی کارخانجات استان اصفهان با همکاری موسسه تامین اجتماعی و ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان برگزار گردید.

ارایه آموزش های پیشگیری از اعتیاد در ۱۲۱ واحد اقتصادی استان اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان اصفهان در این گردهمایی با بیان اینکه یکی از اولویت های استان پیشگیری از آسیب های اجتماعی است گفت: آموزشهای پیشگیری از اعتیاد در بیش از 121 واحد اقتصادی استان برگزار شده و اجرای این برنامه تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

احمدرضا پرنده ادامه داد: هدف از برگزاری جلسات پیشگیری از آسیب های اجتماعی سلامت روح و روان و ارتقاء کیفیت زندگی جامعه مخاطب است.

پرنده با بیان اینکه تکمیل بانک اطلاعاتی واحدهای اقتصادی در اجرای برنامه های فرهنگی بسیار مؤثر است گفت: با همکاری واحدهای اقتصادی و تکمیل بانک اطلاعاتی می توانیم برنامه های فرهنگی جامع، متنوع و متناسب با هر واحد را برنامه ریزی کنیم.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان همچنین گفت: این اداره کل برنامه ای برای آموزش های مهارت زندگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی17 هزار نفر ازکارگران تحت پوشش بیمه بیکاری تدوین کرده که تاکنون بیش از دو سوم آن محقق شده است .

وی همچنین گفت: با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفهای 33 هزار نفر از کارآموزان این سازمان تحت پوشش آموزش های پیشگیری از اعتیاد قرارگرفته اند

پرنده با اشاره به گستردگی جامعه مخاطب اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: ارائه آموزش های پیشگری از آسیب های اجتماعی برای اعضای شورای اسلامی کار و اعضای تشکیلات خانه کارگر و بیش از 2 هزار نفر از دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی از دیگر اقدامات مدیریت اجتماعی این اداره کل بوده است.

وی همچنین گفت: نمایشگاه های ثابت و سیار در مراکز اقتصادی با همکاری بسیاری خوب نیروی انتظامی نیز در سطح استان برگزار شده که با استقبال خوبی از طرف مردم مواجه شد

مدیر اجتماعی تعاون کار ورفاه اجتماعی استان اصفهان ضمن تشکر از همراهی سازمانهای مرتبط گفت: مشارکت فعال فرماندهی انتظامی استان، سازمان بهزیستی، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، معاونت اجتماعی دادگستری و سازمان آموزش فنی و حرفه ای، تشکل های کارگری و کارفرمایی و مدیران واحدهای اقتصادی موجب شد تا گام های مؤثری در اجرای آموزش های پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد در سطح استان برداشته شود.

این گردهمایی با حضور مدیران منابع انسانی کارخانجات اصفهان و مسئولین خانه های بهداشت، کارشناسان بهزیستی و تامین اجتماعی و نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی با ارائه مطالب آموزشی در دو شاخص مهارت های زندگی و پیشگیری از اعتیاد توسط اساتید و نخبگان دانشگاهی برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.