عزم قوی ابومازن برای شکایت از رژیم اسرائیل به دادگاه بین المللی در پی جنایت شهرک نشینان علیه یک شیرخوار فلسطینی، همچنین عبور خودروی صهیونیستها از روی زائران مسجدالاقصی از اخبار اراضی اشغالی است.

ابومازن از اسرائیل شکایت می‌کند/ جنایت شهرک نشینان در مسجدالاقصی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: در قبال جنایت شهرک نشینان ساکت نخواهیم ماند.به دادگاه بین المللی می رویم و در آینده نزدیک موضع دیگری اتخاذ خواهیم کرد.

وی افزود: رژیم اسرائیل هنگامی که اجازه توسعه شهرک سازی را می دهد در واقع جنایات روزانه آنها را تشویق می کند.جنایت سوخته شدن کودک شیرخواره فلسطینی جنایت جنگی و ضد انسانی است.ما این جنایت را به همراه دیگر جنایات سریعا به دادگاه بین المللی جنایی خواهیم فرستاد.

ابومازن تاکید کرد: هیچ چیز نمی تواند مانع ما در شکایت نزد دادگاه بین المللی جنایی باشد، از آمریکا می خواهیم که دیدگاهش را درباره جنایات شهرک نشینان که آخرین آن سوختن شیرخواره فلسطینی است، اعلام کند.

از سوی دیگر خبرنگار شبکه المیادین بیان کرد: یک شهرک نشین اقدام به زیر گرفتن فلسطینی ها هنگام خروج از مسجد الاقصی در نزدیکی باب العامود در بیت المقدس اشغالی کرد.

افزایش درخواست ها برای مسلح کردن فلسطینی ها

یکی از اعضای کمیته مرکزی فتح خواستار مسلح کردن فلسطینی ها برای مقابله با یورش های شهرک نشینان شد.

سلطان ابو العینین عضو کمیته مرکزی جنبش فتح اعلام کرد: مسئولیت حمایت از ملت فلسطین بر عهده همه است  باید سلاح برای همه فلسطینی ها تهیه شود.

وی افزود: تشکیلات خودگردان باید برای فلسطینی ها برای حمایت خودشان سلاح تهیه کند و گرنه خود فلسطینی ها در راستای حمایت خودشان تلاش خواهند کرد.

ابو العینین تاکید کرد: دادگاه بین المللی و ابراز محکومیت صرف هرگز زندگی را به شهیدان ما باز نمی گرداند و باید هر دستی که به سوی اراضی ما دراز می شود قطع شود.

وی افزود: گفتگو مشکلی را حل نمی کند و اسرائیل دست شهرک نشینان را برای تعدی به ما بازگذاشته است.مسئولان فلسطینی باید تدابیر عملی در قبال تعدی های شهرک نشینان علیه فلسطینی ها به عمل آورند.

این درحالی است که در درگیری میان فلسطینی ها و نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و بیت المقدس شماری از فلسطینی ها زخمی شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.