۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴
کد خبر: 299057
مظلومي تماشاگربازي پرسپوليس

به گزارش قدس آنلاين، تیم فوتبال استقلال امروز (جمعه) و درست یک روز بعد از برتری مقابل سیاه‌جامگان مشهد از ساعت 18 و 30 دقیقه در کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری کرد. آبی‌پوشان به این دلیل تمرین ریکاوری خود را در کمپ حجازی پیگیری کردند چون پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده است و حضور آنها در ورزشگاه آزادی ممکن بود حاشیه‌هایی را ایجاد کند.

*اکثر بازیکنان تیم استقلال خستگی در چهره‌شان دیده می شد. تأخیر در پرواز بازگشت آبی‌پوشان به تهران باعث شده بود تا استقلالی‌ها ساعت 5 صبح از مشهد به فرودگاه مهرآباد برسند و همین مسئله خستگی را در چهره آنها نمایان کرده بود.

*میلاد فخرالدینی در تمرین امروز تیم استقلال شرکت کرد و برای دقایقی با فرزاد مجیدی در کنار زمین نرم‌دوی کرد اما خسرو حیدری به دلیل آسیب‌دیدگی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشت.

*علاوه بر حیدری حنیف عمران‌زاده با کسب اجازه از کادر فنی به محل تمرین نیامد.

*حدود 20 نفر از تماشاگران تیم استقلال در محل تمرین حضور داشته و قبل از آنکه کارهای تاکتیکی آغاز شود به تشویق بازیکنان پرداختند.

*در ابتدای تمرین مجید صالح برای دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و سپس آنها را به رختکن برد و پس از 15 دقیقه گفت‌وگو و طراحی تمرینات دوباره آنها را به زمین بازگرداند.

*بعد از گذشت 30 دقیقه از تمرین امروز آبی‌پوشان پرویز مظلومی به اتاق بازیکنان رفت و نظاره‌گر دیدارهای امروز لیگ برتر و به خصوص بازی پرسپولیس و پدیده شد. در این بخش تمرینات بر عهده مجید صالح و سایر اعضای کادر فنی بود.

*بیشتر تمرینات امروز به ریکاوری، کار تاکتیکی بدون فوتبال درون تیمی اختصاص داشت. ضمن آنکه وحید طالب‌لو به همراه دروازه‌بان جوان تیم استقلال زیر نظر حسین تراب‌پور کار کردند.

*جاسم کرار در پایان تمرین امروز با فرزندش حیدر تمرین ضربه به توپ انجام می‌داد و از او می‌خواست که شوت بزند تا خودش توپ‌ها را مهار کند.

*اندک تماشاگران تیم استقلال از عملکرد این تیم در سیاه‌جامگان رضایت داشتند و به بازیکنان خسته‌نباشید می‌گفتند.

تیم فوتبال استقلال فردا به استراحت خواهد پرداخت و آبی‌پوشان از روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری خواهند کرد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.