۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰
کد خبر: 299062

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در روزی‌که سرمربی جدیدش سکونشین بود، در خانه برابر قهرمان جام حذفی فصل گذشته فوتبال ایران به پیروزی دست یافت.

قلعه نویی از روی سکو اولین سه امتیاز را گرفت

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه دیدارهای روز دوم از هفته اول رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر امروز جمعه تیم‌های ملوان بندرانزلی و ذوب‌آهن اصفهان برابر هم به میدان رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان به پایان رسید.

در این بازی که با قضاوت تورج حق‌وردی در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد، آرش افشین در دقیقه ۶۱ گل برتری تیم ملوان را به ثمر رساند. این پنالتی توسط مهرداد قنبری و روی آرش افشین رخ داد که ضربه پنالتی را مازیار زارع زد اما مظاهری توپ را دفع کرد و افشین توپ برگشتی را به گل برتری ملوان تبدیل کرد.

از اتفاقات این بازی می‌توان به سکونشینی امیر قلعه‌نویی اشاره کرد. سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به دلیل صادر نشدن کارت مربیگری‌اش، از روی سکوها این بازی را به نظاره نشست و اکبر محمدی دستیارش، از کنار زمین این تیم شمالی را هدایت کرد.

در این بازی سیدحسین حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، عزت پورغاز، حسین ماهینی (۹۰- صادق محرمی)، احمد آهی (۴۶- عزیز معبودی)، مازیار زارع، سعید یوسف زاده، پژمان نوری، پویا نزهتی (۴۶- شهاب کرمی)، فرزاد حاتمی و آرش افشین برای تیم ملوان به میدان رفتند و رشید مظاهری، هادی محمدی، محمد نژادمهدی، کریم قنبری، علی حمام، قاسم حدادی‌فر(۵۸- مهدی مهدی‌پور)، اکبر صادقی، احسان پهلوان (۸۱- مسعود حسن‌زاده)، کاوه رضایی، مهدی رجب‌زاده و مرتضی تبریزی (۷۰- محمدرضا حسینی) برای ذوب‌آهن بازی کردند.

ملوان با پیروزی مقابل ذوب‌آهن قهرمان جام حذفی فصل گذشته لیگ را به خوبی آغاز کرد تا با این نتیجه حواشی مربوط به مالکیت و مدیریت این باشگاه را پشت سربگذارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.