۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷
کد خبر: 299065
منصوريان: توني نصف سن من تجربه دارد

به گزارش قدس آنلاين، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت:یک بازی سطح بالا در لیگ بود.بازی سنگینی برای ما و تراکتورسازی بود.هم باید خودمان را آماده مبارزه با تراکتور می کردیم و هم دیدار با هوادارانش.تیم ما برای شروع لیگ خوب فوتبال بازی کرد.دو،سه موقعیت صد در صد گل داشتیم.توانستیم تراکتور را با تغییراتی که نسبت به سال گذشته داشت خوب مدیریت کنیم.

وی ادامه داد:خطایی که در نیمه اول روی مطهری شد برای من شبهه به وجود آورد.فکر می کنم در دقیقه 94 هم مطهری شارژ شد.با این وجود از صحنه دور بودم و نمی توانم نظر بدهم.

سرمربی نفت خاطرنشان کرد:ما در بهترین زمان به تراکتور خوردیم.بازیکنان نخبه ای به تراکتورسازی پیوسته اند.من از تیم خودم هم راضی هستم.فکر می کنم می توانستیم برنده بازی باشیم.

منصوریان درباره اینکه گفت این مسابقه در سطح بالایی برگزار شد اما نسبت به بازی فصل گذشته دو تیم بازی کیفیت بالایی نداشت گفت: شرایط آب و هوایی تاثیر بدی در بازی داشت.باید شدیدی در ورزشگاه می وزید.من نسبت به شروع لیگ گفتم که بازی خوبی بود.نمی شود در آغاز مسابقات بازی فصل گذشته را طلبید.تیم ها در آن بازی در آخر فصل به مصاف هم رفتند.من درباره شروع لیگ گفتم این مسابقه یکی از بهترین های لیگ بود چون بازی های دیروز را هم دیده بودم.

وی ادامه داد:تراکتورسازی می تواند از سهمیه سرباز استفاده کند.بختیار و سروش در تراکتورسازی حضور دارند.ما این شانس را نداریم که از این نفرات سود ببریم ولی در مجموع دو تیم کیفیت خوبی را به نمایش گذاشتند.

سرمربی نفت درباره عملکرد وحید امیری بیان داشت:امیری روز خوبی داشت و من از او راضی هستم.

وی درباره اینکه به نظر می رسید نفت از یک امتیاز راضی است گفت:ما در شروع لیگ  می آییم یک امتیاز را کسب کنیم.نمی خواستیم شروع لیگ را شکست بخوریم.می توانستیم به پیروزی هم برسیم اما در مجموع شروع خوبی برایمان بود.

وی درباره جذب بازیکنان جدید برای نفت بیان داشت: من از نفراتی که جذب کردیم راضی هستم.مخصوصا در خط دفاعی با حضور حسینی و سانتوز خیال ما راحت کردند.یک سال روی این نفرات تمرکز داشتیم.عیسی آل کثیر هم شرایط مشابهی دارد و از پدیده های لیگ برتر است.در بازی با صبا هم چند تغییر خواهیم داشت.به طور حتم از خط میانی به بالایمان تغییرات را باز هم داریم چون مسابقات زیادی در پیش داریم.با این وجود از نفراتی که امروز بازی کردند رضایت داریم.

سرمربی نفت درباره جدایی پادوانی از نفت گفت:پاداوانی از سپاهان پول بیشتری گرفت.با این وجود خوش شانس هستیم که سید جلال را گرفتیم.

منصوریان درباره اینکه درباره خریدهای تراکتورسازی چه نظری دارد بیان داشت:تونی نصف سن من مربیگری کرده و خریدهای خوبی داشته است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.