اخبار ويژه /  نظر نهاوندیان درباره «مرگ بر آ‌مریکا»

امروز، احضار وزیر کار به دادگاه مرتضوی

باشگاه خبرنگاران: هفتمین جلسه دادگاه سعید مرتضوی امروز، شنبه، در حالی برگزار می شود که وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بعنوان مطلع پرونده به جلسه احضار شده اند.

 

بررسی برجام در جلسات فوق العاده

مهر: سخنگوی شورای عالی امنيت ملی از بررسی متن جمع‌بندی پايانی مذاکرات هسته‌ای(برجام) در جلسات نوبه‌ای و فوق‌العاده این شورا خبر داد.

اس300 به روز شده برای تهران

ایرنا: مشاور رئیس جمهور روسیه در همکاری نظامی- فناوری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرگزاری ریانووستی از تحویل سامانه‌ دفاعی موشکی به روز شده اس-300 به ایران خبر داد. ولادیمیر کوژین گفت: این سامانه‌ موشکی اس-300 برای خریدار ایرانی تولید می شود.

 

نظر نهاوندیان درباره «مرگ بر آمریکا»

ایسنا: رئیس دفتر رئیس‌جمهور کشورمان در گفت‌وگو با یک نشریه آمریکایی نیویورکر، گفت: شعار مرگ بر آمریکا نمادی از مخالفت مردم ایران با سیاستهای مداخله جویانه در کشور است. نهاوندیان تأکید کرد: منظور از این شعار یک ملت نیست، بلکه آنها با این سیستم رفتار مخالفند.

 

رئیس نیروگاه بوشهر تغییر کرد

ایسنا: رئیس نیروگاه اتمی بوشهر تودیع و معارفه شد. معاون و دبیر کمیته امنیت فناوری هسته‌ای سازمان انرژی اتمی در این مراسم با اشاره به اینکه در برنامه‌های جدید از ۱۰۰۰ سانتریفیوژ در فردو بهره‌برداری خواهد شد، تأکید کرد: فردو، پشتیبان نطنز بوده و خواهد بود.

 

ویکی لیکس: «سعد حریری» معتاد است

فارس: سایت افشاگر «ویکی لیکس» به نقل از سفیر سابق آمریکا در لبنان، سندی مبنی بر «اعتیاد» سعد حریری نخست وزیر اسبق لبنان منتشر کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.