قدس آنلاین یزد - فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در بحث اقتصاد مقاومتی حرف اول را می زنند.

خانواده های تحت حمایت کمیته امداد در اقتصاد مقاومتی حرف اول را می زنند

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، "سردار فتوحی" در آیین افتتاحیه برنامه های اردویی اردوگاه کشوری امام علی (ع) کمیته امداد استان یزد درجمع مادران ودختران تحت حمایت اظهارداشت : شما مادران بر اثر ذکر و توکل به خداوند متعال سختی ها را تحمل می کنید و با تربیت فرزندان صالح به خلق خدا خدمت می کنید و شما مادران کمال ایثار را دارید و این انقلاب به دلیل صبوری شما خانواده ها در حال پیشرفت است

.

وی با اشاره به اهمیت نقش زنان تحت حمایت کمیته امداد افزود: نقش شما  همانند نقش مادران در زمان جنگ است و یکی از راه های غلبه بر دشمن، صبوری و توکل شماست.

سردار فتوحی در بخش دیگری از سخنان خود، تدابیر کمیته امداد در جهت ارتقاء سطح فرهنگی و تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت را ارزنده دانست و تصریح کرد: برگزاری اردو یکی از روشهای ارزشمند در جهت ارتقاء روحیه دینی، فرهنگی و توجه به ارزشهاست.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد نیز در سی و سومین دوره اردوهای رهپویان ولایت ضمن بیان اینکه در بکارگیری نیروهای فعال در اردوگاه، از افراد متخصص و دلسوز استفاده شده است گفت : هر ساله به دنبال بهبود تجهیزات و امکانات اردویی هستیم تا فضایی خوب و بانشاط برای مددجویان تحت حمایت فراهم شود.

محمد اکبری با اشاره به اهمیت برنامه های فرهنگی و آموزشی برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد افزود: برنامه های این نهاد در حوزه فرهنگی، خانواده محور است و در طول سال برنامه های مختلفی برای خانواده ها، دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت تدارک دیده می شود

وی تصریح کرد: هم اکنون حدود 4 هزار و 500 دانش آموز و بیش از هزار و 500 دانشجو و طلبه از خدمات کمیته امداد در استان یزد استفاده می کنند.

اکبری یکی از برنامه های این نهاد در تابستان را، برگزاری برنامه های اردویی عنوان کرد و بیان داشت: امسال به موازات سالهای گذشته تعداد 8 دوره اردویی در اردوگاه امام علی(ع) بنادک سادات برگزار می شود و تعداد 640 نفر از مادران و دختران تحت حمایت از این برنامه ها استفاده می کنند و تعداد 800 نفر از افراد تحت حمایت نیز از برنامه های اردویی سایر اردوگاه های کشور از جمله مشهد مقدس، اصفهان، کرمان و...  بهره مند می شوند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد خاطر نشان ساخت : برنامه های اردویی بصورت نظام مند و طبق تقویم اجرایی برگزار می شود و موضوعات مختلفی از جمله توکل بر خدا، احترام به والدین، عفاف و حجاب، نماز، مرجع تقلید، مشاوره دینی ، مذهبی و احکام و ... در قالب ابزار هنر با اجرای نمایش و برگزاری نمایشگاه و کارگاههای آموزشی پیاده سازی می شود.

اکبری افزود: خوشبختانه کمیته امداد استان یزد از جمله دستگاه هایی است که هر ساله در ارتباط با غنی سازی اوقات فراغت به عنوان دستگاه برتر معرفی می شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.