قدس ‌آنلاین:روزنامه آرمان گزارشی از همایش احمدی نژادی ها و حاشیه های این مراسم را منتشر کرده است.البته ورود خبرنگاران به این مراسم هدفمند بوده است

مشایی غایب همایش احمدی نژادی ها

 اولین حاشیه همایش غیبت مشایی در ساختمان متعلق به خودش بود این غیبت و عدم حضور محل سوال و پرس و جوی برخی از حاضران بود اما کسی جواب درستی نداشت که بدهد. گویا این فرد پرحاشیه دولت سابق برای جلوگیری از حاشیه‌سازی‌ها، خود را از شرکت در مراسم محروم ساخت.
 البته دست‌های پنهان او در همه جای مراسم در شکل و محتوا و اداره کارگروها کاملا مشهود بود چرا که  اداره کار گروه استانها توسط مجید امیدی شهرکی، کارگروه فرهنگ و اندیشه توسط علی اکبر جوانفکر و کارگروه پشتیبانی توسط ابوالحسن فقیه اداره می شد که همگی از نیروها و یاران نزدیک مشایی به شمار می روند.

 شنیدن زمزمه‌هایی مبنی بر «یاران مشایی به جای یاران احمدی نژاد» حاشیه دیگر این همایش ۴۵۰نفره بود. گویا از برخی یاران مشایی به اسم یاران احمدی نژاد برای حضور در این مراسم دعوت به‌عمل آمد و در همین راستا غیبت برخی یاران و مدیران اصلی احمدی نژادی دراستانها کاملا مشهود بود.

 مسئولان و مدیران استان هایی چون مازندران، چهارمحال و بختیاری، لرستان، کهکلویه و بویراحمد، آذربایجان غربی، کردستان، گیلان، گلستان و قزوین از جمله دعوت نشده ها و یا معترضان به دعوت یاران مشایی بجای یاران احمدی نژاد در این همایش بودند.

 سخنرانی خسرو معتضد نیز یکی دیگر از حاشیه های این مراسم بود. وی در سخنرانی خود تلاش داشت تا با بیان نکاتی از تاریخ امیرکبیر و مقایسه آن احمدی‌نژاد، اینگونه القا کند که هشت سال ریاست جمهوری احمدی نژاد همچون دوران حکومت امیرکبیر بوده و وی امیر کبیر ایران است.
 گرچه در این مراسم از هیچ خبرنگاری برای پوشش خبری و تصویری دعوت به‌عمل نیامد، اما تیم رسانه ای مشایی مستقر در روزنامه ایران در دولت دهم کارهای پذیرش مدعوین و عملیات رسانه‌ای آن‌را برعهده داشتند و بعضا مشاهد می شد که برخی افراد اخباری را به منابع خود در بیرون مخابره می‌کنند.

 به رغم اعلام قبلی برای حضور رستم قاسمی وزیر نفت دولت احمدی نژاد وی در این مراسم حاضر نشد.

 زمزمه ها و درگوشی های بازداشت بقایی که در افطاری احمدی نژاد در ماه مبارک رمضان امسال حاشیه آن مراسم بود، در این همایش هم بخشی از حاشیه ها را به خود اختصاص داد که برخی از حاضران پیگیر آخرین وضعیت وی بودند.

 احمدزاده کرمانی که معاون سازمان میراث احمدی نژاد در اوخر دولت دهم بود و از منتقدان جدی احمدی نژاد در انتخابات سال ۹۲ شده بود، در این همایش حضور داشت.

 سیدمجتبی ثمره‌هاشمی، غلامحسین الهام، علی نیکزاد وزیر سابق راه و شهرسازی، عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر اسبق تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مجید نامجو وزیر سابق نیرو، سیدشمس‌الدین حسینی وزیر سابق اقتصاد، مهدی غضنفری وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت، خسرو معتضد، مرتضی تمدن استاندار سابق تهران، علی‌اکبر جوانفکرمدیرعامل سابق ایرنا و مشاور رئیس جمهور، امیرخانی یکی از مسئولان دولت سابق که حضور وی در یک وزارتخانه حاشیه هایی ایجاد کرده بود و بهروز مرادی از جمله چهره های حاضر در این همایش بودند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید.چ IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    1 0
    مملکت رو غارت کردن حالا جمع شدن دارن همایش تقسیم غارت برگزار میکنن
  • ناشناس IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    1 0
    چه یارای با وفایی.خودشونم همدیگه رو قبول ندارن خخخخخخخخخخخخخخخخ