باشگاه استقلال بعد از ایرادی که فیفا نسبت به پرونده پروپیچ گرفت قصد دارد امروز قرارداد این مهاجم کروات را ثبت کرده و درخواست رسمی کارت ITC را ارایه کند.

ایراد فیفا به باشگاه استقلال در پرونده بازیکن جدید خارجی

به گزارش قدس آنلاین، بهرام امیری در خصوص آخرین وضعیت عقد قرارداد با پروپیچ بیان کرد: ما ساعت ۲ بعد از ظهر امروز شنبه قرارداد این بازیکن را ثبت می‌کنیم و پس از آن به طور رسمی درخواست کارت ITC این بازیکن را ارایه خواهیم کرد.

مسئول نقل و انتقال باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا فیفا به استعلام باشگاه استقلال درباره پروپیچ پاسخ داده است، گفت: ما در این باره پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ایم و مشکلی ایجاد نخواهد کرد. متاسفانه برخی‌ها با شلوغ کاری‌هایی که انجام دادند باعث شدند تا کار ما در ثبت قرارداد این بازیکن به تاخیر بیفتد.

امیری در این باره ادامه داد: حتی روز گذشته نیز بخش بین‌الملل باشگاه با فیفا در تماس بود و ایرادی که فیفا به ما گرفت این بود که چرا تا بحال قرارداد این بازیکن را ثبت نکردید تا به طور رسمی بتوانید درباره این بازیکن اقدام کنید. در واقع آنها گفتند که تا زمانی قرارداد این بازیکن ثبت نشود که ما نمی‌توانیم ادعایی درباره پروپیچ داشته باشیم. با این حال پیگیری‌های ما نشان داد که مشکلی ایجاد نخواهد شد و می‌توایم از این بازیکن استفاده کنیم.

وی در خصوص پرونده نقل و انتقال باشگاه استقلال یادآور شد: با جذب این بازیکن پرونده نقل و انتقال ما بسته خواهد شد و دیگر بازیکنی جذب نخواهیم کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.