رییس سابق سازمان بین‌المللی پزشکان مسلمان جهان از آمادگی این مجموعه برای راه‌اندازی یک بیمارستان مجهز پیوند اعضا در یکی از شهرهای ایران خبر داد

رییس سابق سازمان بین‌المللی پزشکان مسلمان جهان: بیمارستان بین‌المللی پیوند اعضا در یکی از شهرهای ایران تاسیس می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شهرداری مشهد پروفسور علی قیومی در مراسم اختتامیه هشتمین کنگره بین‌المللی پزشکان مسلمان جهان در مشهد که در محل تالار شهر مشهد در حال برگزاری است، از آمادگی این مجموعه برای راه‌اندازی یک بیمارستان مجهز پیوند اعضا در یکی از شهرهای ایران خبر داد و گفت: بدون شک این موضوع یکی از برکات وجود مرقد مطهر و نورانی امام رضا(ع) در شهر مشهد بوده که نصیب پزشکان مسلمان جهان شده است.

وی اظهار کرد: برگزاری این کنکره در شهر امام رضا(ع) سبب نزدیکی بیشتر پزشکان متخصص و مسلمان از سراسر نقاط جهان شد که باید از برگزارکنندگان آن تشکر ویژه داشت.
وی با اشاره به جلسه خود با دکتر علی اکبر ولایتی، رییس مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: در این جلسه قرار شد تا با افتتاح دو دفتر مشترک در تهران و همچنین مقر سازمان بین‌المللی پزشکان مسلمان جهان، پیوندهای به وجود آمده ادامه پیدا کرده و سطح تعاملات موجود بالاتر رود.
رییس سابق سازمان بین المللی پزشکان مسلمان جهان خاطرنشان کرد: در همین راستا پزشکان متقاضی می‌توانند از طریق این دفاتر به عضویت این مجموعه درآیند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.