کتاب «امام مهربانی ها» به قلم حمیدرضا شاه آبادی به زودی و به مناسبت سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع)، توسط انتشارات بین المللی الهدی(وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی) چاپ و منتشر میشود

  روایت زندگی امام رضا(ع) در کتاب «امام مهربانی ها»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، کتاب «امام مهربانی ها» به روایت سیره و زندگی بابرکت امام هشتم(ع) می پردازد و فرازهایی از زندگانی آن حضرت را روایت می کند.گزیده ای از سخنان گهربار حضرت ثامن الحجج(ع) بخش دیگر کتاب امام مهربانی ها را تشکیل می دهد. روایت خصوصیات اخلاقی و شخصیتی امام رضا(ع) سومین بخش کتاب را تشکیل می دهد.

این کتاب در سه بخش «آنگونه که بود»، «آنچه که گفت» و «آنگونه که زیست» و برای قشر جوان تالیف شده است.

 انتشارات بین المللی الهدی با همکاری بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، این کتاب را در قطع خشتی کوچک و در تیراژ 3000 نسخه و با کیفیتی ویژه به چاپ  می رساند.

کتاب «امام مهربانی ها» برای کلیه مخاطبان قابل استفاده است اما سبک و سیاق و قلم اثر بیشتر مناسب  جوانان امروزاست.

با توجه به اینکه انتشارات الهدی گستره بین المللی دارد و برای مخاطبان خارج از کشور کتاب منتشر می کند، ترجمه کتاب «امام مهربانی ها» به زبانهای انگلیسی، عربی و اردو در دستور کار این انتشارات  قرار دارد.

   روایتی خواندنی از زندگی امام رضا(ع) در « زیستن زیر سایه خورشید»

انتشارات بنیاد بین المللی امام رضا(ع) کتاب «زیستن زیر سایه خورشید»، که روایتی خواندنی و جذاب از سیره و زندگی امام رضا(ع) است را چاپ و منتشر می کند.

امیر مهدی حکیمی، مولف این کتاب است که این اثر را به زبان فارسی تالیف کرده و هم اکنون بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در حال ترجمه این اثر به زبان انگلیسی برای مخاطبان انگلیسی زبان است.

کتاب « زیر سایه خورشید» به زودی به دیگر زبان های پرمخاطب بین المللی نیز ترجمه خواهد شد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.