قدس ‌آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز از کاهش دو درصدی سرقت و افزایش هفت درصدی کشف در چهار ماهه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

کاهش ۲ درصدی سرقت و افزایش ۷ درصدی کشف در تبریز
 
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، فرهنگ نوروزی اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی همکاران و با اجرای طرح‌های مختلف و پیش‌بینی تمهیدات کنترلی برای پیشگیری از وقوع جرائم، شاهد کاهش دو درصدی سرقت و افزایش هفت درصدی کشفیات در چهار ماهه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در شهرستان تبریز هستیم.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که می‌فرمایند «اگر امنیت نباشد، اقتصاد هم نیست، تلاش برای سازندگی و افتخار هم نیست»، گفت: دستیابی به نعمت عظیم امنیت نیازمند مشارکت و همکاری آحاد ملت شریف و عزم جمعی است.

نوروزی ادامه داد: ما با غنیمت شمردن توفیق پاسداری از این موهبت الهی، درصدد فراهم کردن محیطی امن و آرام برای شهروندان عزیز هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امنیت رویدادی اجتماعی است که با مشارکت و همدلی به دست می‌آید و بر آن هستیم تا با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود و جذب مشارکت عمومی از جمله پلیس افتخاری و شوراهای معتمد پلیس در این زمینه قدم برداریم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.