قدس آنلاین- تبریز: رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان‌شرقی گفت: در مقابل افرادی که به نوعی بخواهند در اجرای انتخابات کارشکنی یا جانبداری کنند قطعا ایستادگی کرده و اجازه نمی‌دهیم روند انتخابات با اخلال مواجه شود.

اجازه نمی‌دهیم روند انتخابات با اخلال مواجه شود/ ایستادگی با کارشکنی‌ها

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سعید شبستری صبح امروز در نشست فرمانداران، بخشداران و معاونان فرمانداری‌های استان با حضور دبیر ستاد انتخابات کشور، اظهار داشت: هدف ما جلب اعتماد مردم به دولت و مجریان انتخابات است و باید با ایجاد زمینه فعالیت برای گرایش‌ها و گروه‌های مختلف زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر رعایت اصل بی‌طرفی از سوی مجریان انتخابات، تصریح کرد: علی‌رغم این که هر کدام از مجریان انتخابات ممکن است سلایقی داشته باشند اما جایگاه حقوقی تک‌تک ما ایجاب می‌کند که اصل بی‌طرفی را رعایت و از رای مردم که حق‌الناس است صیانت کنیم.

شبستری تاکید کرد: در مقابل افرادی که به نوعی بخواهند در اجرای انتخابات کارشکنی یا جانبداری کنند قطعا ایستادگی کرده و اجازه نمی‌دهیم روند انتخابات با اخلال مواجه شود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات هفتم اسفند دومین تجربه برگزاری همزمان دو انتخابات است، افزود: در این زمینه نیاز به هماهنگی بیشتر و استفاده از تجارب پیشکسوتان و بررسی نقاط ضعف و رفع آنها داریم تا در نهایت انتخاباتی مورد قبول و اطمینان مردم برگزار کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به توافق هسته‌ای ایران و کشورهای 1+5، با بیان اینکه وعده‌های دولت در حال تحقق است، افزود: این موفقیت بزرگ با رهنمودهای رهبری و صلابت تیم مذاکره‌کننده و سکان‌داری شخص رئیس‌جمهور نصیب ملت ایران شده است.

وی خاطرنشان کرد: شاید در حال حاضر ابعاد مختلف این موفقیت هنوز روشن نباشد، اما در طول زمان یا سالیان بعد مشخص خواهد شد که چه کار بزرگی انجام شده و چه موفقیت بزرگی نصیب ملت شده است.

شبستری اظهار داشت: امیدواریم در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، همچنان‌که در بحث مذاکرات هسته‌ای ثابت شد در عرصه انتخابات هم اعتماد متقابل مردم و دولت را نشان دهیم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.