کاوه اسماعیلی: کاپیتان پرسپولیس در دیدار هفته اول مقابل پدیده، یک گل زیبا به ثمر رساند، اما این گل هم نتوانست ناجی سرخپوشان مقابل نماینده شهر مشهد برای کسب برد باشد.

نوروزی: پدیده هوشمندانه بازی کرد و امتیاز گرفت

 هادی نوروزی هنوز نتوانسته تساوی مقابل پدیده را فراموش کند. خواندن این مصاحبه را به شما توصیه می‌کنیم:

    از بازی شروع کنیم، چطور بود؟

- من انتظار این را داشتم که شرایط برایمان سخت شود، اما باید بگویم پرسپولیس هم عالی بازی کرد. مدتها بود حریفانمان را در ورزشگاه آزادی تا این حد آزار نداده بودیم. پدیده واقعاً مقابل پرسپولیس توان زیادی گذاشت تا نتیجه را حفظ کند و به خواسته اش هم رسید، اما شرایط برای ما کمی سخت شد.

    چرا این طور فکر می‌کنی؟

- بالاخره آنهایی که فقط بلدند از پرسپولیس انتقاد کنند و ایراد بگیرند، منتظر بودند تا ما در این بازی خانگی نتیجه نگیریم و شاید بخواهند با انتقادهایشان، هواداران را نسبت به تیمی که ساخته شده، دلسرد کنند.

    به هر حال باید قبول کرد پرسپولیس نتیجه خوبی نگرفته!

بله من هم قبول دارم، ولی باید همه چیز را ببینیم. پرسپولیس با اینکه تغییرات زیادی داشت، اما عملکردمان خیلی خوب بود. من هم می‌گویم دیگر نباید امتیازاتمان را حراج کنیم، ولی هر کسی بازی ما را دیده باشد، باید به این مسأله اعتراف کند که تیم ما عالی کار کرد. فراموش نکنید مهدی طارمی، سوشا مکانی، امید عالیشاه، مایکل اومانا، علیرضا نورمحمدی، احمد نورالهی به همراه بازیکنانی که از تیم ما جدا شده اند، در ترکیب پرسپولیس حضور نداشتند، اما طوری بازی کردیم که جای خالی شان احساس نشود. در همین بازی بیش از 10 موقعیت خطرناک برای گلزنی داشتیم، اما شانس با ما یار نبود.

    پدیده را چطور دیدی؟

- تیم خوب و محکمی بود. یک تیم یکدست که کم و بیش در تمام طول بازی، تمرکزشان را از دست ندادند. فکر می‌کنم این تیم بتواند یکی از موفق ترین‌ها در لیگ پانزدهم باشد. پدیده در مقابل پرسپولیس، تدافعی، اما هوشمندانه بازی کرد و یک امتیاز گرفت. این امتیاز برای این تیم بسیار خوب بود و ما باید خیلی ناراحت باشیم. دیگر نمی‌توانیم امتیازی شبیه به این بازی را به حراج بگذاریم.

    گل زیبایی در این بازی به ثمر رساندی. درباره این گل صحبت کن!

- بله. لطف خدا بود. در لحظه ای که صاحب توپ بودم، متوجه شدم هیچ یک از مدافعان حریف قرار نیست برای پرسینگ به سراغم بیاید و به همین دلیل در بهترین موقعیت شوت زنی کردم و خدا را شکر که توپم وارد دروازه شد. البته قبلاً هم از این مدل گلها زده بودم، اما این یکی خیلی زیبا بود و به دلم چسبید. با این حال گمان می‌کنم این فرصت را داشتیم که یک پیروزی شاید پرگل به دست بیاوریم. نمی‌دانم چرا این همه موقعیت را خراب کردیم و به نظرم این اتفاق نمی‌تواند طبیعی و عادی باشد.

    طوری حرف می‌زنی که ما را نسبت به عملکرد پرسپولیس در فصل آینده امیدوار می‌کنی. به نظرت پرسپولیس می‌تواند این نتیجه را در ادامه لیگ جبران کند؟

- باید این طور باشد. ما در داخل تیم هستیم و خواسته‌های هواداران را بیشتر درک می‌کنیم. همه از پرسپولیس قهرمانی می‌خواهند و این موضوع اصلاً عجیب نیست. ما هم امسال یک تیم خوب، جوان، دونده، تکنیکی و قدرتمند داریم، پس باید بتوانیم قدرتمان را به رخ حریفان بکشیم. وقتی سرمربی تیم حرف از قهرمانی می‌زند، همه ما باید بدانیم او تیمش را می‌شناسد و باید به برانکو ایوانکوویچ کمک کنیم تا خواسته‌های تاکتیکی و فنی اش را در زمین بازی اجرا کند. هواداران هم این را می‌خواهند. آنها دوست دارند یک تیم قدرتمند را در زمین ببینند. متأسفانه در یکی دو سال گذشته خبرهای خوبی به لحاظ کسب نتیجه به هواداران ندادیم، اما امسال با انگیزه‌های بالاتری وارد لیگ شده‌ایم و می‌خواهیم خیلی از مسایل را جبران کنیم. امیدوارم خداوند هم به ما در این راه کمک کند.

    به نظر می‌رسد، اشتباه‌های فردی و فنی در خط دفاع پرسپولیس هنوز به چشم می‌خورد. گمان می‌کنی این اشتباه‌ها تا چه زمانی ادامه یابد؟

- همان طور که گفتم، ما در مقابل پدیده یک تیم کاملاً متحول شده و جدید را داشتیم. معمولاً تیمهایی که تا این حد دچار تغییر هستند، برای هماهنگی نیاز به زمان دارند. ما هم با چنین مشکلی مواجه بودیم. در خط دفاع پرسپولیس، لوکا ماریچ و رامین رضاییان اضافه شده‌اند و همچنین بابک حاتمی از دفاع راست به دفاع چپ رفته که این همه تغییر، مطمئناً در بازی‌های ابتدایی نمی‌توانند در شرایط ایده آل باشند. البته هر چهار مدافع ما عملکرد خوبی داشتند، اما سرانجام حریفان نیز منتظرند تا ما یک اشتباه کنیم و همان توپ را وارد دروازه مان کنند. به عقیده من تا یکی دو هفته دیگر این مشکل هم حل می‌شود و پس از هماهنگی کامل، به یک تیم قدرتمندتر تبدیل می‌شویم، به خصوص که بازیکنان خوبی مثل طارمی، عالیشاه و دیگران هم به ترکیب برمی‌گردند. امیدوارم بتوانیم در ادامه لیگ، هوادارانمان را خوشحال کنیم. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.