سینا حسینی: تمدید مرخصی طولانی مدت کارلوس کی روش از سوی فدراسیون فوتبال، یک بار دیگر شایعه تکراری جدایی این مربی پرتغالی از کادر فنی تیم ملی را قوت بخشید ...

مرخصی خبرساز کی‌روش کی تمام می‌شود؟!

 تا حدی که این شایعه در رسانه‌های اروپایی هم منعکس شد و خبر مذاکره فدراسیون فوتبال مکزیک با کارلوس کی روش توسط یک رسانه پرتغالی مطرح شد. البته خبر مذاکره مکزیکی ها توسط هیچ رسانه دیگری منعکس نشد، اما خبر کوتاه روزنامه پرتغالی«اوجوگو» کافی بود تا رسانه‌های ایرانی با حرارت خاصی از جدایی قریب الوقوع این مربی از کادر فنی تیم ملی خبر بدهند.

اما برخلاف اخبار منتشر شده، کارلوس کی روش در فکر جدایی از تیم ملی ایران نیست، بلکه در آن سوی آبها به دنبال رتق و فتق امور مرتبط با کارهای تجاری‌اش به سر می‌برد و علت اصلی تمدید مرخصی‌اش نیز همین امر بوده است.  قرار بود مرخصی کی روش هفته گذشته به اتمام برسد، اما به دلیل طولانی شدن یک قرارداد تجاری، کی روش از کفاشیان خواست با تمدید مرخصی او موافقت کند تا وی بتواند قرارداد غیر فوتبالی اش را به سرانجام برساند.

امیر حسین حسینی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال نیز با تکذیب جدایی احتمالی کی روش و خبر پیوستن وی به تیم ملی مکزیک، به خبرنگار قدس می‌گوید: «آقای کی روش خیال جدایی از تیم ملی ایران را ندارد، اما انگار برخی دوستان در ایران خیلی علاقه‌مند هستند که وی همکاری خود را با این مجموعه به پایان دهد، اما جهت اطلاع دوستان لازم است یک بار دیگر تأکید کنم، ایشان تا جام جهانی 2018 روسیه با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد و به هیچ وجه نمی‌تواند از تیم ملی جدا شود.»

وی در ادامه گفت:« چگونه ممکن است این جریان سازی ها درست باشد، در حالی که کی روش ریز مسایل فوتبال ایران را با کفاشیان در میان می‌گذارد و اجازه نمی‌دهد در حوزه کاری اش تصمیم گیری غیر منطقی صورت گیرد، شاید باورش برای دوستان سخت باشد، اما وی در جریان مرخصی‌اش نیز به دنبال بازی تدارکاتی برای تیم ملی بود که خوشبختانه نتایج قابل توجهی هم به دست آمده که به محض بازگشت سرمربی تیم ملی، این اطلاعات در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.»

اما طولانی شدن زمان مرخصی کارلوس کی روش منتقدان دیگری هم داشت، به گونه ای که  نصرا... سجادی، معاون ورزشی وزیر ورزش  در پیغامی از علی کفاشیان خواست نسبت به این مسأله حساسیت بیشتری به خرج دهد، چون تصور می‌رود که قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال یک قرارداد پروازی است، در صورتی که مفاد قرارداد چنین موضوعی را شامل نمی‌شود.

حالا باید دید با به وجود آمدن این فضا، آیا مسؤولان فدراسیون فوتبال به کی روش اجازه می‌دهند همچنان در مرخصی به سر ببرد یا اینکه برای پایان دادن به اتفاقات اخیر و فروکش کردن شایعات، مرخصی خود را پایان دهد تا با حضور در ایران، خیال همه را بابت ادامه همکاری اش جمع کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.