قدس آنلاین یزد - دو برادر قاچاقچي که ۲ کيلو و ۵۰۰ گرم ترياک را در معده خودشان جاساز کرده بودند و قصد انتقال به "تهران" را داشتند توسط ماموران پليس شهرستان "اشکذر" استان يزد دستگير شدند.

۲برادر با ۲ کيلو و ۵۰۰ گرم بلع و انباري روانه زندان شدند

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، فرمانده انتظامي شهرستان اشکذربا بيان این خبراظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر اين شهرستان، با خبر شدند دو تن از قاچاقچيان موادمخدر، قصد انتقال مقداري ترياک را از "جنوب شرق" کشور به سمت تهران دارند.

سرهنگ حسين ثقفي ضمن اشاره به تشکيل تيم عملياتي از ماموران پليس افزود: ماموران پليس، مسير ورودي شهرستان اشکذر را تحت کنترل قرار دادند و شب گذشته يکدستگاه سواري آژانس مسافربري که از کرمان با دو مسافر مرد عازم تهران بود متوقف کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به اطلاعاتي که از قاچاقچيان در دست ماموران پليس بود، بلافاصله هر دو قاچاقچي دستگير و به اداره پليس منتقل شدند و در بازرسي از آنها مقدار 2 کيلو و 500 و گرم ترياک به صورت جاساز بلع و انباري از معده متهمان کشف و ضبط شد.

ثقفي افزود: يکي از متهمان دستگير شده در بازجويي هاي خود گفت: "با برادرم به زاهدان رفتيم و 2 کيلو و نيم ترياک خريديم و در معده خودمان به صورت بلع و انباري جاساز کرديم و بعد به کرمان آمديم آژانس کرايه کرديم تا کسي به ما مشکوک نشود و به سمت يزد حرکت کرديم".

فرمانده انتظامي شهرستان اشکذرخاطرنشان ساخت : دو قاچاقچي دستگير شده که هر دو برادر نيز هستند يکي 25 ساله به هويت "م.م" مجرد، معتاد و سابقه دار و ديگري به هويت "ع.م" 32 ساله و متاهل، اهل و ساکن استان هاي مرکزي کشور هستند.

سرهنگ ثقفي يادآور شد: با دستور مقام قضائي، متهمان روانه زندان شدند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمدی IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    1 1
    عاقبت مواد زندان است /ای کاش مسولین بدانند فقر عامل اصلی این بزهکاری هاست اسلام تنها دو رکعت نماز و روزه و خمس و زکات نیست. ،،،،باید از قشر های ضعیف اجتماع خبر داشت،،گویا در حکومت عدل علی چنین بووووده نمیدانم مردم قضاوت خواهند کرد