قدس آنلاین - تبریز: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در سال جاری امیدواریم در زمینه تامین منابع مالی برنامه‌های هماهنگی تبلیغات اسلامی مشکلی نداشته باشیم.

اعتبارات برنامه‌های شوای هماهنگی تبلیغات اسلامی امسال تامین می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، اسماعیل جبارزاده صبح امروز در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تصمیمات امام راحل در تمام زمینه‌ها دارای برکات مهمی بوده است، اظهار داشت: تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز یکی از این تصمیمات مهم بوده که برنامه‌های با برکت و ارزشمندی را در پی دارد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی که توسط این شورا در طول سال اجرا می‌شود جزو برنامه‌های مهم و ماندگاری هستند که برکات زیادی به لحاظ فرهنگی و ارزشی دارد.

جبارزاده خواستار توجه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مباحث فرهنگی در کنار برنامه‌های مناسبتی و ارزشی شد و گفت: اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از جمله مدیران برجسته و موثر استانی هستند که می‌توانند با تجارب خود در زمینه برنامه‌های موثر فرهنگی اقدام کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: سال گذشته در زمینه مدیریتی سال سختی بود که با هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی برنامه‌ها به خوبی اجرا شد و در سال‌جاری امیدواریم در زمینه تامین منابع مالی برنامه‌های هماهنگی تبلیغات اسلامی مشکلی نداشته باشیم.

جبارزاده یادآور شد: مردم در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارزشی این شورا پیشقدم بوده و بخشی از هزینه‌ها را به نوعی پرداخت می‌کنند.

وی گفت: تقویم برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به موقع اعلام شود تا منابع مالی و هماهنگی‌های لازم نیز تامین شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اعلام آمادگی شهرداری تبریز عنوان کرد: شهرداری تبریز نیز اعلام کرده که در زمینه تامین منابع و اعتبارات مورد نیاز این شورا اقدام خواهد کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی یادآور شد: حفظ فرهنگ شهید و شهادت یکی از اقدامات با ارزش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که رهبر معظم انقلاب نیز همواره بدان تاکید و سفارش داشته‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.