قدس آنلاین - تبریز: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی گفت: بهره‌برداری از گازرسانی به ۱۲ روستای شهرستان ورزقان تا پایان شهریور امسال انجام می‌شود.

گازرسانی به ۱۲ روستای ورزقان تا پایان شهریور امسال

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، ولی‌الله دینی در حاشیه بازید از اجرای عملیات گازرسانی به 17 روستای ورزقان و خط انتقال اهر- ورزقان ضمن تقدیر از تلاش و همت همکاران خدوم شرکت گاز و مجریان پروژه‌های درحال اجرا بر توسعه گازرسانی و خدمات‌رسانی در مناطق محروم و دور افتاده تاکید کرد.

وی اجرای این پروژه‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: پروژه گازرسانی به 12 روستای ورزقان شامل روستاهای لیجین، سیغار، آغ‌بلاغ، سیلاب جدید، سیلی‌خانی، آلوجه قشلاق، سرخه دیزج، مزرعه شادی، فرخران، بهربیگ، لمبران وسردار گندی با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است و پیش‌بینی می‌کنیم با این روند و تامین شرایط لازم همه پروژه‌ها در موعد مقرر به اتمام برسند.

دینی با اشاره به نقش استراتژیک مناطق جنگلی و معادن شهرستان ورزقان اظهار داشت: گازرسانی به مجتمع سونگون و شهرک صنعتی ورزقان از اولویت‌های شرکت گاز در سال‌جاری در این شهرستان است.

وی به آغاز عملیات گارزسانی به پنج روستای همای اولیا، همای سفلی، مزرعه سواره، چلناب و روارانق در آینده نزدیک خبر داد و گفت: 19 روستای دیگر شهرستان ورزقان در مرحله پیمان سپاری است و با بهره‌برداری از این روستاها درصد بهره‌مندی روستاهای این شهرستان به 90 درصد خواهد رسید.

دینی ضمن تشکر از همکاری مردم فهیم ورزقان در اجرای پروژه‌های شرکت گاز خصوصا اجرای خط انتقال اهر - ورزقان گفت: وجود معارضان محلی یکی از دلایل عمده تاخیر در اجرای پروژه‌ها است با توجه به اینکه پروژه‌های گازرسانی برای آسایش و رفاه مردم منطقه اجرا می‌شود انتظار است که مردم نیز حداکثر همکاری را در اجرای پروژه‌ها با شرکت گاز داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.