قدس آنلاین - تبریز: سازمان زیبا سازی شهرداری تبریز، جشنواره ای تحت عنوان کوچه های زیبا، خانه های زیبا برگزار می کند.

جشنواره عکس کوچه های زیبا، خانه های زیبا

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، مدیر عامل سازمان در زمینه اهداف برگزاری این جشنواره، گفت: این جشنواره با هدف جلب مشارکت شهروندان در زیبا سازی و بهسازی فضاهای شهری و بخصوص محلات، همچنین استفاده از ظرفیت های آنان در پاکیزگی محلات مختلف شهر، اجرا می شود تا شهروندان نیز در مدیریت شهری سهیم گردند.

اکبر امجدی افزود: از طرفی با توجه به نقش محلات هر به عنوان محل زندگی، کار، ورزش و تفریح شهروندان، لزوم وجود زیبایی بصری در این مکان ها به مثابه یک ضرورت مطرح است و تحقق این امر، موجب ارتقای نشاط عمومی و افزایش انگیزه شهروندان خواهدبود.

وی ادامه داد: بر این اساس، سازمان زیبا سازی شهرداری تبریز، اقدام به برگزاری این جشنواره در راستای نهادينه نمودن فرهنگ زيبايي در كوچه‌ها، محل زندگی و کسب و کار و بهره‌مندي از توان مديريت شهري در توجه بيشتر به زيبايي و آراستگي محلات نموده است.

امجدی همچنین به شرایط شرکت کنندگان در این جشنواره اشاره کرد و گفت: هر شرکت کننده ای می تواند تا دهم شهریور ماه سال جاری، تعداد نامحدودی عکس در محورهای نمای ساختمان شامل مصالح و نورپردازی،  استفاده از آثار حجمی و المان،  رنگ آمیزی و نقاشی ، فضای سبز بیرونی به دبیرخانه جشنواره ارسال نماید.

وی در پایان ار شهروندان تبریزی دعوت نمود تا در این جشنواره حضوری پررنگ داشته باشند.

گفتنی است علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این جشنواره، می توانند به سایت سازمان زیبا سازی شهرداری تبریز به آدرس zibasazi.tabriz.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 041-34750529 تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.