قدس آنلاین - تبریز: شهردار تبریز با تاکید بر این که پیگیری حرکت‌های عمرانی به دور از حواشی و جار و جنجال، مورد توجه قرار می‌گیرد، تصریح کرد: هدف نهایی در اجرای یک پروژه، تقدیم یک دستاورد عمرانی به شهروندان، در کمترین زمان و بهترین کیفیت است؛ اما این دو شاخص، باید کمترین اختلال را در زندگی روزمره شهروندان داشته باشد.

اجرای پرشتاب پروژه‌های عمرانی، باید با کمترین پیامد ترافیکی همراه باشد

دکتر صادق نجفی در حاشیه بازدید از دو پروژه عمرانی تقاطع غیرهمسطح گلپارک و پروژه جانبازان، با بیان این مطلب، اضافه کرد: پروژه‌های عمرانی باید طوری مدیریت و هدایت شوند که در محدوده اجرای پروژه شاهد کمترین تزاحم بصری و آلودگی صوتی باشیم؛ به این منظور، اجرای پرشتاب پروژه‌های عمران، باید با کمترین  پیامد ترافیکی همراه باشد.

دکتر نجفی مشارکت و همراهی صمیمانه شهروندان را از عوامل تعیین‌کننده در اجرای پروژه‌های عمرانی سال گذشته عنوان و خاطرنشان کرد: مجریان عمرانی شهرداری باید با در نظر گرفتن این امتیاز مهم و ارزشمند، ساز و کار هدایت پروژه‌ها را در دست گیرند.

وی با ابراز رضایت از پویایی کارگاه‌های عمرانی در‌ جای‌جای شهر اظهار داشت: امروز شاهدیم که اقدامات عمرانی، علی‌رغم برخورداری از وسعت و شتاب چشمگیر، به دور از جار و جنجال و فضاسازی‌های بی‌مورد صورت می‌گیرد؛ این امر در کنار افزایش بازده و صرفه‌جویی و بهینه‌سازی در هزینه‌ها، بر تمرکز مجریان پروژه‌ها خواهد افزود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.