قدس آنلاین - تبریز: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی حضور مستمر مردم در صحنه را یکی از اهداف اجرای برنامه‌های این شورا دانست و گفت: موضع‌های انقلابی و ارزشی در مناسبت‌های مختلف نیز یکی از اهداف اجرای برنامه‌های این شورا است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به دنبال حضور مستمر مردم در صحنه است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  حجت الاسلام حسین تقی‌زاده صبح امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به برنامه‌های این شورا اظهار داشت: برنامه‌ها با حسن تدبیر و مشارکت اعضا برگزار می‌شود و در اکثر برنامه‌های مهم فرهنگی و مذهبی که مرتبط با ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند این برنامه‌ها در طول سال اجرایی می‌شود.

وی گفت: در آذربایجان‌شرقی تعامل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با ادارات و سازمان‌های مختلف در حد شایسته قرار دارد و هیچ یک از مصوبات شورا توسط اعضا لغو نشده است.

تقی‌زاده برگزاری نماز عید فطر و عید سعید قربان، راهپیمایی‌های مختلف، برنامه‌های گرامیداشت بزرگان حوزوی و برنامه‌های بزرگداشت شهدا را از برنامه‌های این شورا دانست و یادآور شد: در کنار برنامه‌های مناسبتی برنامه‌های ویژه در طول سال نیز اجرا می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به نقش اعضای مختلف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیشبرد برنامه‌های این شورا اظهار داشت: نقش امام جمعه تبریز، آیت الله مجتهدشبستری و استاندارهای مختلف در طول سال‌های اخیر در برنامه‌های این شورا برجسته و مهم بوده است.

وی افزود: برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول سال جریان دارد و ماهانه چند برنامه به طور متوسط اجرا می‌شود.

تقی‌زاده برگزاری برنامه‌های راهپیمایی در روز قدس و 22 بهمن را یکی از برنامه‌های مهم و مستمر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان دانست و گفت: این برنامه‌ها برای برنامه‌های کشوری و سراسری اجرایی می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی حضور مستمر مردم در صحنه را یکی از اهداف اجرای برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و گفت: اعلام نظر و موضع‌های انقلابی و ارزشی در مناسبت‌های مختلف نیز یکی از اهداف اجرای برنامه‌های این شورا است.

وی اظهار داشت: در حوادث و اتفاقات مختلف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با انتشار بیانیه و اطلاعیه به بیان دیدگاه‌های انقلابی و ارزشی می‌پردازد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.