مشاور وزیر صنعت در امور بانوان گفت: صندوق کارآفرینی امید به بانوانی که تمایل شرکت در این نمایشگاه را دارند، از ۱۰ میلیون تومان تا ۲۰۰ میلیون تومان وام پرداخت خواهد کرد.

پرداخت وام ۱۰ تا ۲۰۰ میلیونی به زنان کارآفرین

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سهیلا جلودارزاده مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بانوان پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نشست خبری دومین نمایشگاه و همایش بین‌المللی نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار گفت: از سال گذشته تاکنون با مسائل زیادی مواجه بودیم و کمک‌های زیادی در این خصوص انجام شده است. 

وی ادامه داد: در این نمایشگاه 4 رکن دولت، بخش خصوصی، سازمان‌های مردم‌نهاد و دانشگاه با یکدیگر تعامل و همکاری دارند و سعی کردیم یک خلأ بزرگ که در مسیر توسعه جامعه وجود دارد را پاسخ دهیم.

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بانوان افزود: ایجاد محله کارآفرینی و کسب و کار به عنوان یکی از خروجی‌های این همایش است. 

جلودارزاده گفت: امیدواریم خروج این کار بزرگ ایجاد نهضت کارآفرینی و اشتغال‌زایی در کشور باشد. این همایش می‌تواند بازدارنده باشد و با تولید کالای ایرانی به معرفی آن در جهان بپردازند. 

وی با اشاره به حضور کشورهای مختلف در این همایش گفت: از کشورهای عراق، آذربایجان، اندونزی، ترکیه، مالزی و مسئول امور زنان سازمان کشورهای اسلامی در این نمایشگاه حضور دارند که البته مکاتباتی را با چند کشور دیگر در این خصوص انجام دادیم.

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بانوان افزود: از سفرای 29 کشور دعوت شده و آنها نیز دعوت ما را پذیرفته‌اند. کشورهای ترکیه و مجارستان نیز   حضور فعال خود را در این همایش اعلام کردند.

جلودارزاده ایجاد این نمایشگاه را فرصتی را برای افزایش تولید داخل دانست و گفت: صندوق کارآفرینی امید به بانوانی که تمایل شرکت در این نمایشگاه را دارند، از 10 میلیون تومان تا 200 میلیون تومان وام پرداخت خواهد کرد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.