رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: شهروندان کلاهبردار ۲۰ میلیارد ریالی را شناسایی کنند.

شهروندان مشهدی کلاهبردار حرفه‌ای ۲۰ میلیارد ریالی را شناسایی کنند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسین بیدمشکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، در مورد کلاهبرداری حرفه‌ای که با فروش منازل اجاره‌ای 20 میلیارد ریال را کلاهبرداری کرده است اظهار داشت:  فردی که با فروش منازل اجاره‌ای از شهروندان در منطقه بازه شیخ شهرک شهید رجایی مشهد کلاهبرداری می کرد تحت تعقیب پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی ارجاع چند فقره مرجوعه قضایی به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان مبنی بر کلاهبرداری با فروش املاک موضوع در دستور تیمی از ماموران زبده پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ بیدمشکی افزود: در بررسی اظهارات تعدادی از مالباختگان مشخص شد که جوانی 31 ساله با دایر کردن بنگاه املاک در منطقه بازه شیخ واقع در شهرک شهید رجایی مشهد از آنها کلاهبرداری کرده است.

وی در مورد شگرد کار این کلاهبردار گفت: این فرد شیاد با بهانه رهن و اجاره دادن منازل مالباختگان مدارک هویتی و ملکی را از آنها تحویل و پس از جعل این منازل را به چند نفر دیگر نیز رهن و اجاره می‌داده است.

سرهنگ بیدمشکی عنوان کرد: در مواردی نیز فروش منزل به وی محول می‌شده که این فرد کلاهبردار با دریافت قولنامه‌های منازل و مدارک هویتی آنان، با جعل مدارک هویتی و قولنامه این املاک را به یک یا چند نفر دیگر به فروش می‌رسانده است.

وی تصریح کرد: تاکنون 62 نفر شاکی و مالباخته در این خصوص شناسایی و ارزش ریالی این پرونده به بیش از بیست میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضایی تصویر بدست آمده از متهم برای شناسایی در جراید درج لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر متهم تحت تعقیب پلیس آگاهی خراسان رضوی شدند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات در خصوص هویت واقعی، مخفیگاه و یا محل های تردد این اشخاص را از طریق شماره 2183700 و یا 2183678 در اختیار پلیس قرار دهند یا در صورت شکایت به پلیس آگاهی خراسان رضوی واقع در ابتدای بلوار پیروزی مراجعه کنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.