استاندار خراسان رضوی گفت: در دوران پساتحریم، ملت ما از دست‌اندرکاران شبکه توزیع انتظار دارند در کاهش قیمت‌ها و عرضه کالاهای با کیفیت بیشتر تلاش کنند.

کاهش قیمت‎‌ها و عرضه کالاهای با کیفیت بیشتر؛ انتظار ملت از دست‌اندرکاران شبکه توزیع در دوران پساتحریم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، علیرضا رشیدیان در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت روز صنعت و معدن در رابطه با برگزاری همایش روز صنعت و معدن گفت: اين روز فرصتي مغتنم است كه به صنعت و معدن به عنوان مهمترين موتور محركه اقتصاد و عامل مولد اشتغال پايدار كه در افزايش توليد ناخالص ملي و درآمد سالانه كشور نقش بسزايي دارد، نگاهي انديشمندانه شود.
وي  افزود: در دوران پساتحریم، ملت ما از دست‌اندرکاران شبکه توزیع انتظار دارند در کاهش قیمت‌ها و عرضه کالاهای با کیفیت بیشتر تلاش کنند.
استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان با مسائلی نظیر آلودگی زیست محیطی, کمبود آب و کمبود زیرساخت های دیگر دست و پنجه نرم میکنند که امید است با اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی مبتنی بر تولید داخلی بتوانیم دغدغه های تولیدکنندگان را در این بخش به حداقل برسانیم.
رشیدیان گفت: رفع تحریم ها زمینه نوسازی ماشین آلات بخش صنعت, رفع مشکلات نقل و انتقال ارز, رفع مشکلات بانکی با محوریت کانون تولیدات داخلی را فراهم می کند که امید است از این فرصت به نفع تولیدکنندگان بهره گیریم.

شایان ذکر است که ستاد بزرگداشت روز ملي صنعت و معدن استان پس از ارزيابي و گذراندن مراحل متفاوت داوري، شركت نيان الكترونيك را به عنوان تنها نماينده مراكز تحقيق و توسعه از بین 5000 واحد صنعتی استان انتخاب و لوح تقدير را به این شرکت اهدا نمود. همچنین شركت نيان باتري خاوران نيز از شركتهاي فرعي نيان الكترونيك توانست عنوان واحد صنعتي نمونه را كسب نمايد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.