فرمانده انتظامی شهرستان فیروزه گفت: در طرح پاکسازی پنج خرده فروش دستگیر و سه کیلو و ۷۵۰ گرم مواد افیونی کشف شد.

باند توزیع مواد مخدر در شهرستان فیروزه متلاشی شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید کاظم حسینی با اشاره به طرح پاکسازی نقاط آلوده فیروزه اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهرستان فیروزه در تعدادی از مناطق این شهرستان با همکاری کلیه واحدهای انتظامی این فرماندهی به اجرا در آمد.

سرهنگ حسینی افزود: براساس گزارش‌های به‌دست آمده و یکسری تحقیقات میدانی مبنی بر فعالیت خرده فروشان مواد افیونی در چند منطقه آلوده، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر به همراه سایر رده‌های عملیاتی پس از شناسایی مناطق هدف اقدام به اجرای طرح پاکسازی کردند.

وی ادامه داد: در این راستا 5 توزیع‌کننده مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از مخفی‌گاه آنان مقدار 3کیلو و 750 گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حسینی در پایان با قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی در راستای برخورد با متخلفان گفت: استمرار این‌گونه طرح‌ها باهدف تحکیم مبانی امنیت و افزایش احساس امنیت عمومی بطور مستمر در این شهرستان اجرا و پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و آرامش شهروندان با مخلان نظم و امنیت بطور جدی برخورد می‌کند.

تریلی حامل 150 کیلو مواد افیونی به مقصد نرسید

سرهنگ سید ابوالقاسم حیدری مقدم، فرمانده انتظامی تربت حیدریه اظهار داشت: صبح روز گذشته با کسب خبری مبنی بر ورود یک دستگاه تریلی حامل مواد افیونی به حوزه استحفاظی تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر وارد عمل شد.

سرهنگ حیدری مقدم افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از ساعتی کنترل خودروهای عبوری در کمربندی شهر تربت حیدریه خودرو حامل مواد را که از استان‌های جنوبی به مقصد مشهد بارگیری شده را شناسایی و آن را با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه در بیان بازرسی‌های صورت گرفته از خودرو گفت: پس از انتقال خودرو به مقر انتظامی در بازرسی دقیق خودرو مقدار 105 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در بدنه تریلر جاسازی شده بود کشف کردند.

سرهنگ حیدری مقدم با اشاره به توقیف خودرو تریلی خاطرنشان کرد: راننده و سرنشین خودرو پس از بازجویی‌هایی به عمل آمده روانه دادسرا شدند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.