قدس آنلاین: نویسنده کتاب حزب اللهی افراطی گفت: در جهت رفع دغدغه‌های فرهنگی مسئولان نظام و به خصوص مقام معظم رهبری به این سمت آمدم و انتشار کتاب حزب اللهی افراطی موجب واکنش دشمنان ایران و به خصوص آمریکا شده است.

انتشار کتاب حزب اللهی افراطی موجب واکنش دشمنان ایران و به خصوص آمریکا شده است

به گزارش قدس آنلاین، علی روحانی قوچانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: از 4 سال پیش به سمت نویسندگی کتاب روی آوردم و با توجه به فتنه سال 1388 و فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر «أَینَ عَمّار» و وجود خلاء در بسیاری از زمینه‌ها، تخصص لازم در این رابطه را به دست آوردم و در این مسیر ورود پیدا کردم.
وی افزود: من مجری نخستین نمایشگاه شیطان پرستی و رد شناسی که از طرف پلیس مفاسد اجتماعی برگزار شد بودم و نخستین نمایشگاه جنگ نرم مشهد را هم در سال 1389 با پشتیبانی سپاه امام رضا(ع) برگزار کردم.
 
نویسنده کتاب حزب اللهی افراطی خاطرنشان کرد: در بحث‌های تاریخ اسلام مباحث شبهه شناسی، نقد مسیحیت، نقد دراویش و تسوف و نقد انجمن حجتیه کتاب منتشر کرده‌ام که از هر موضوع 2 هزار نسخه روانه بازار شده است.
روحانی قوچانی تصریح کرد: کتاب حزب اللهی افراطی با موضوع تحلیل و بررسی جبهه حزب الله اعم از هیئات مذهبی، بسیج، مساجد، کانون‌های فرهنگی و هنری و نیروهای متدین، مؤمن و ارزشی کشور نوشته شده است و مباحث آن در زمینه موضوعات دینی، تربیتی و فرهنگی است که در سه بخش نقد، کالبد شکافی و ارائه راهکارهای عملی پرداخته شده است.
وی تأکید کرد: بحث پژوهش، تحقیق و قوی کردن بنیه علمی در جهت مقابله با جریان‌های معارض انقلاب اسلامی در سطح جامعه و نخبگان را به عنوان برنامه آینده خود تعریف کرده‌ام تا دغدغه‌های فرهنگی مسئولان نظام و به خصوص مقام معظم رهبری برطرف شود.
نویسنده کتاب حزب اللهی افراطی عنوان کرد: برای چاپ و انتشار این کتاب هیچ حامی مالی‌ای نداشتم و از مسئولان امر درخواست دارم تا از نوسیندگان حمایت کنند، به ویژه نویسندگانی که آثار ارزشی را به نگارش درمی‌آورند و به رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری می‌پردازند.
روحانی قوچانی گفت: انتشار کتاب حزب اللهی افراطی موجب واکنش دشمنان ایران و به خصوص آمریکا شده است.
وی افزود: رادیو آمریکا در برنامه‌های خود به مردم ایران توصیه کرده که نزدیک کتاب حزب اللهی افراطی نشوند و در چنین شرایطی وظیفه مسئولان امر باید حمایت بهتر و بیشتر از اینگونه کتب و نویسندگانش باشد.
نویسنده کتاب حزب اللهی افراطی بیان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند که هروقت دشمن از کار ما عصبانی و ناراحت شد نشان‌دهنده اجرای خوب کارهایمان بوده است و هروقت که خوشحال بود و از کار ما تعریف کرد نشان‌دهنده اشکال در فعالیت‌هایمان بوده است.
روحانی قوچانی بیان داشت: این کتاب تخصصی‌ترین کتابی است که در این رابطه منتشر شده است و تاکنون چنین کتابی و اینگونه رک و بی‌پرده نداشتیم که چنین مطالبی را منتشر کرده باشد؛ به طوری که فرماندهان جنگ نرم و بزرگان ارزشی تهران مانند آقا مرتضی تهرانی و سردار سعید قاسمی از مطالب منتشر شده در کتاب حزب اللهی افراطی تعریف و تمجید کرده‌اند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.