قدس آنلاین - تبریز: مدیر روابط‌عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز با ارسال نامه‌ای به عباسی مدیرعامل این باشگاه خواستار درخواست پخش بازی‌های این تیم را از شبکه‌های سراسری کرد.

پخش بازی‌های تراکتورسازی از شبکه‌های سراسری سیما

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، کاظم شهریاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در تبریز اظهار داشت: تیم تراکتورسازی یکی از پرطرفدارترین تیم‌های کشور به شمار رفته و در اکثر شهرهای ایران طرفدار دارد، اما بازی حساس این تیم با نفت تهران در هفته اول تنها در شبکه سهند پخش شد.

وی گفت: در چند سال اخیر بازی‌های تراکتورسازی در خارج از تبریز نیز تماشاگران بی‌شماری داشته و این نشان از محبوبیت این تیم داشته و با توجه به اینکه شبکه‌های استانی در خود استان قابل دسترس بوده، از این رو بازی‌های تراکتورسازی در سایر نقاط کشور پخش نمی‌شود.

مدیر روابط‌عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: به همین منظور طی نامه‌ای به آقای عباسی مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز به درخواست پخش بازی‌های تراکتورسازی به صورت زنده از یکی از شبکه‌های سراسری شدم تا ایشان با رایزنی‌های لازم موفق به پخش بازی‌های ‌زنده تراکتورسازی شوند.

وی گفت: روز گذشته تمرین تیم تراکتورسازی تعطیل اعلام شده بود و از امروز ادامه تمرینات تیم تراکتورسازی را شاهد بوده و این تیم خود را برای حضور در دربی تبریز مهیا خواهد کرد.

در هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی در تبریز میزبان تیم نفت تهران بود که تلاش دو تیم بعد از 90 دقیقه به تساوی بدون گل انجامید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن از اهواز IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    1 1
    باسلاماز آقای شهریاری تشکر میکنم که پیگیر پخش زنده سراسری هستن امیدوارم به نتیجه برسه چون تراکتورسازی واقعا هواداران بزرگ و زیادی همه جای ایران به ویژه اهواز داره که هر هفته منتظر پخش بازیهای این تیم محبوب هستیم.