قدس: فردی که با فروش منازل اجاره‌ای از شهروندان در منطقه بازه شیخ شهرک شهید رجایی مشهد کلاهبرداری می‌کرد، تحت تعقیب پلیس آگاهی قرار گرفت.

 پلیس به دنبال کلاهبردار۲۰ میلیاردی

 

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوي گفت: در پی ارجاع چند فقره مرجوعه قضایی به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان مبنی بر کلاهبرداری با فروش املاک، موضوع در دستور کار تیمی از مأموران زبده پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ «بیدمشکی» افزود: در بررسی اظهارات شماری از مالباختگان مشخص شد جوانی 31 ساله با دایر کردن بنگاه املاک در منطقه بازه شیخ واقع در شهرک شهید رجایی از آنها کلاهبرداری کرده است.

این فرد شیاد با بهانه رهن و اجاره دادن منازل مالباختگان، مدارک هویتی و ملکی را از آنها تحویل و پس از جعل، این منازل را به چند نفر دیگر نیز رهن و اجاره می‌داده است. در مواردی نیز فروش منزل به وی محول می‌شده که این فرد کلاهبردار با دریافت قولنامه‌های منازل و مدارک هویتی آنان، با جعل مدارک هویتی و قولنامه این املاک را به یک یا چند نفر دیگر فروخته است.

سرهنگ بیدمشکی تصریح کرد: تاکنون 62 شاکی و مالباخته در این خصوص شناسایی و ارزش ریالی این پرونده بیش از 20 میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوي خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضایی تصویر به دست آمده از متهم برای شناسایی در جراید درج و از شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر متهم تحت تعقیب پلیس آگاهی خراسان رضوي شدند درخواست می‌شود هرگونه اطلاعات درخصوص هویت واقعی، مخفیگاه و یا محلهای تردد وی را از طریق شماره 2183700 و یا 2183678 در اختیار پلیس قرار دهند یا در صورت شکایت به پلیس آگاهی خراسان رضوي واقع در ابتدای بلوار پیروزی مراجعه کنند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.