اخبار ويژه / تحرکات در مرزها را زیر نظر داریم

نگرانی صهیونیستها از پیشرفت ایران

قدس آنلاین: روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی با اشاره به نامه اتحادیه رؤسای دانشگاه‌های صهیونیستی به نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس، از نگرانی آنها در خصوص سبقت علمی ایران بر اسراییل خبر داد. عاموس شاپیرو، رئیس دانشگاه حیفا و یکی از امضاکنندگان این نامه گفته است که ایران نباید در زمینه تحقیقات بر اسراییل برتری راهبردی داشته باشد.

 

اظهارات ترکان درباره منتقدان دولت 

جماران: اکبر ترکان، دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری- صنعتی گفت: در جامعه چند دسته منتقد داریم. یک عده داریم، که شغلشان این است که با دولت یازدهم مخالفت کنند؛ چون این افراد از اول هم مخالف بودند و می خواهند این دولت نباشد و قصدشان این نیست که امور را با خیرخواهی به سمت اصلاح ببرند.

 

تحرکات در مرزها را زیر نظر داریم

عصرایران: امیر احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش، در شهرستان ساوجبلاغ البرز با اشاره به رویدادهای منطقه خاورمیانه، گفت: تمام تحرکات در اطراف مرزهای میهن اسلامی و منطقه را به خوبی زیر نظرداریم.

 

شایعه دیدار روحانی و اوباما

جهان: برخی رسانه‌ها به بهانه جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای در وین، مرحله تازه‌‌ای از سازش یکطرفه با آمریکا را کلید زده اند و شرکت روحانی در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل را فرصت دیدار با اوباما دانستند.

 

بازداشت عامل یک فاجعه ملی

ایرنا: محمد فلاحی، فرماندار مریوان گفت: عامل اصلی آتش‌سوزی جنگلهای اطراف روستاهای بخش مرکزی مریوان شناسایی و دستگیر شد. وی افزود: متأسفانه در این آتش سوزی بیش از 150 هکتار از منابع و مراتع طبیعی و جنگلهای اطراف روستاهای بخش مرکزی مریوان از جمله سیف علیا و چاوک از بین رفته است.

 

ادعای یک نماینده مجلس

فارس: علیرضا زاکانی، دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به محدودیت اعمال شده درباره تعداد سانتریفیوژهای ایران در برجام گفت: 50 درصد سانتریفیوژها در زمان برچیده شدن و 30 درصد در زمان جابه‌جایی نابود می‌شوند.

 

لند کروزهای 50میلیونی برای داعش

گروه سیاسی: خبرها حاکیست که برخی دلالان سعودی در حال خرید خودرو برای نیروهای داعش برای ادامه جنگهای منطقه ای هستند. گفته می‌شود که این دلال ها با شرکتهای بزرگ خودروسازی از جمله تویوتا وارد مذاکره شده اند تا بتوانند از طریق خرید خودروهای شاسی بلند امکانات وتجهیزات خودرویی تکفیری های داعش را تامین کنند. شنیده‌ها حاکیست که هرکدام از این خودروهای شاسی بلند (لند کروز) مورد توافق 17 هزار دلار (حدود 50میلیون تومان) قیمت دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.