۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
کد خبر: 299668

فرماندهی انتظامی هرمزگان از عمدی بودن آتش‌سوزی مهیب بامداد جمعه در هتل هرمز بندرعباس خبر داد و گفت: متهم اصلی این حادثه که پس از این اقدام ازمحل متواری شده بود با انجام یک رشته کار اطلاعاتی شب گذشته در فرودگاه بین‌المللی بندرعباس دستگیر شد.

دستگیری عامل آتش‌سوزی «هتل هرمز» بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار عزیزالله ملکی صبح امروز در تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: پس از این حادثه شناسایی علل یا عوامل آن بلافاصله در دستور کار قرار گرفت که پلیس در صحنه به سرنخ‌هایی از عمدی بدون حادثه دست یافت.

وی ادامه داد: در بررسی‌های پلیس و کنترل مسافران سه نفر مظنون شناسایی شدند و تحت تحقیق میدانی کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان قرار گرفتند.

این مسئول ادامه داد: ماموران با حضور در صحنه و بررسی مشخصات مسافران متوجه شدند شب قبل از حادثه سه نفر برای انجام فعالیت‌های اقتصادی با مراجعه به هتل هر کدام در یک اتاق جداگانه مستقر شده‌اند.

به گفته رئیس پلیس استان: پس از تکمیل تحقیقات مشخص شد یکی از سه مظنون حادثه بلافاصله پس از اعلام آتش‌سوزی به طرز مرموزی از هتل خارج شده است.
ملکی اضافه کرد: با بازجویی از 2 مظنون دیگر متهم اصلی شناسایی و طرح دستگیری آن در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت که خوشبختانه در یک اقدام ضربتی متهم 49 ساله که پس از این اقدام از محل متواری و گریخته بود شب گذشته در هنگام برگشت در فرودگاه بین‌المللی بندرعباس دستگیر شد.
فرماندهی انتظامی استان هرمزگان گفت: متهم در بازجویی‌ها انگیزه خود را برای به آتش‌ کشیدن اتاقش «اختلاف حساب مالی و مسایل شخصی با دو مظنون» دیگر عنوان کرده است.
رئیس پلیس استان در پایان تاکید کرد: هیچ ارتباطی بین دو آتش‌سوزی اخیر در بندرعباس وجود ندارد و حادثه ستاره جنوب ناشی از نقص فنی و اتصال برق بوده است.
 

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.